×
×

قطعه «معجزه‌ی صلح» با آهنگسازی و تنظیم خالق «باران عشق» منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 128460
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • موزیسین سرشناس کشور، اثری با مضمون دعوت به صلح و آرامش تولید و منتشر می‌کند. ناصر چشم‌‌آذر که آثار ماندگاری از جمله آلبوم «باران عشق» را در کارنامه دارد، مشغول تولید اثری با عنوان «معجزه‌ی صلح» است.
    چشم‌آذر: این اثر برای اشاعه‌ی صلح و ارتقای معرفت انسانی منتشر می‌شود
    +حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک در این پروژه

    قطعه «معجزه‌ی صلح» با آهنگسازی و تنظیم خالق «باران عشق» منتشر می‌شود
  • موزیسین سرشناس کشور، اثری با مضمون دعوت به صلح و آرامش تولید و منتشر می‌کند. ناصر چشم‌‌آذر که آثار ماندگاری از جمله آلبوم «باران عشق» را در کارنامه دارد، مشغول تولید اثری با عنوان «معجزه‌ی صلح» است.

    این چهره باسابقه موسیقی کشور درباره این اثر گفت: «پیشنهاد ساخت این اثر از سال گذشته مطرح شده بود و از چند ماه پیش تولید آن قوت گرفت. اقتضای زمانه و این‌که متاسفانه جهان پر از جنگ و جدال شده، انگیزه‌ی من برای تولید کاری برای اشاعه‌ی صلح و آرامش و ارتقای معرفت انسانی را بیشتر کرد و امیدوارم «معجزه‌ی صلح» در راستای هدفی که از تولید آن وجود داشته موثر واقع شود.»

    بهنام میراحمدی که تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد نیز درباره آن گفت: «با توجه به اوضاع نه چندان مطلوبی که در دنیا جریان دارد و هر روز در گوشه‌ای از آن شاهد بروز جنگ و خونریزی و وقایع دلخراش هستیم و متاسفانه این رخدادها در منطقه خاورمیانه نیز پررنگ شده، در صدد تولید اثری با مضمون صلح برآمدیم و برای این امر از استاد ناصر چشم‌آذر درخواست کردیم ساخت این قطعه را برعهده بگیرند؛ چرا که ایشان علاوه بر توانمندی‌های هنری، موزیسینی بااحساس هستند و ماندگاریِ آلبومی چون «باران عشق» پس از گذشت حدود دو دهه، گواهی بر این مدعا است.»

    این تهیه‌کننده با اذعان این مطلب که «معجزه‌ی صلح»، پروژه‌ای فراملیتی است، گفت: «هرچند این قطعه به زبان پارسی اجرا می‌شود، اما فضای موسیقی‌ای که جناب چشم‌آذر برای این اثر در نظر گرفته‌اند -هم ملودی و هم تنظیم- این ماهیت را دارد که در عرصه بین‌المللی قابل عرضه باشد و صرفاً مختص مخاطب ایرانی نیست. پروژه معجزه صلح فقط به تولید این قطعه محدود نمی‌شود و در نظر داریم علاوه بر نسخه صوتی، این اثر را در قالب تصویری و با کیفیتی بالا تولید کنیم، به نحوی که فراتر از مرزهای ایران قابل ارائه باشد و در سطح وسیعی منتشر شود. ایرانیان همواره پرچمدار صلح بوده‌اند و «معجزه‌ی صلح» نیز با همین رویکرد تولید شده است.»

    او همچنین اظهار داشت: «تعدادی از نوازندگان سرشناس که سابقه حضور در ارکستر سمفونیک را نیز دارند در «معجزه صلح» هنرنمایی خواهند کرد. همایون رحیمیان، میثم مروستی و میلاد عالمی (ویلن)، کریم قربانی (ویلن‌سل) و سهراب برهمندی (ویولا) نوازندگان این پروژه‌اند که همگی کاربلد و باتجربه هستند و خود آقای چشم‌آذر هم در آن پیانو می‌نوازند.»

    ناصر چشم‌آذر علاوه بر آلبوم «باران عشق»، ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی چون هامون، قصه‌های مجید، خواهران غریب، خواب و بیدار، قارچ سمی، آتش بس، گشت ارشاد، چشم شیطان، شمعی در باد و… را بر عهده داشته است. این موزیسین، برنده و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم از ادوار مختلف جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=128460
       
    برچسب ها ناصر چشم‌آذر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *