×
×

در آخرین شب از کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان

  • کد نوشته: 126454
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • در آخرین شب از کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان، با پایان برنامه و خروج آن‌ها از صحنه، ادامه پیدا کردن تشویق‌ تماشاگران منجر به بازگشت دوباره این دو هنرمند و نواختن قطعه دیگری شد. شامگاه سه‌شنبه ۱۶ آذر آخرین شب از کنسرت «تا بیکران» با کمانچه‌نوازی کیهان کلهر و باغلاما‌نوازی اردال ارزنجان در میان […]

    در آخرین شب از کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان
  • ۲۰۱۶_۱۲_۷_۱_۱۱_۳۶در آخرین شب از کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان، با پایان برنامه و خروج آن‌ها از صحنه، ادامه پیدا کردن تشویق‌ تماشاگران منجر به بازگشت دوباره این دو هنرمند و نواختن قطعه دیگری شد.

    شامگاه سه‌شنبه ۱۶ آذر آخرین شب از کنسرت «تا بیکران» با کمانچه‌نوازی کیهان کلهر و باغلاما‌نوازی اردال ارزنجان در میان استقبال تماشاگران در تالار وحدت روی صحنه رفت.

    چهارمین و آخرین شب از کنسرت این دو هنرمند با عنوان بلند «بداهه‌نوازی براساس مقام‌های کردی غرب ایران و موسیقی علوی شرق ترکیه» مانند سه شب پیشین، به واسطه اجرای نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت، با چهل دقیقه تاخیر و ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه روی صحنه رفت.

    بداهه‌نوازی کیهان کلهر و اردال ارزنجان با چنان شور و جذبه‌ای همراه بود و سازهای کمانچه و باغلاما چنان در دستان این دو هنرمند به رقص درآمده بودند که برنامه‌شان بدون آنتراکت تا ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه ادامه یافت.

    با پایان این بداهه‌نوازی عاشقانه، کلهر و ارزنجان با پنج دقیقه تشویق مداوم تماشاگران و دسته‌های گل دوست داران خود مواجه شدند. پس از خروج کیهان کلهر و اردال ارزنجان از صحنه، ادامه پیدا کردن تشویق‌ تماشاگران منجر به بازگشت دوباره آن‌ها به صحنه و نواختن قطعه بداهه دیگری شد.

    صحنه پایانی آخرین شب کنسرت «تا بیکران»، دسته‌های گلی بودند که کیهان کلهر و اردال ارزنجان به سوی تماشاگران پرتاب کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=126454
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *