×
×

سه شنبه ۲۴ آذرماه

  • کد نوشته: 126377
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر و کُر بزرگ «بل‌کانتو» به رهبری نیما پناهی ها سه شنبه ۲۴ آذرماه در تالار وحدت تازه ترین کنسرت موسیقی خود را برگزار می کند. «نیما پناهی‌ها» آهنگساز و رهبر ارکستر بزرگ «بل کانتو» با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی بیان کرد: «نبض آواز» عنوان پروژه جدید ارکستر «بل‌کانتو» است […]

    سه شنبه ۲۴ آذرماه
  • ۲۲۹۴۶۷۴ارکستر و کُر بزرگ «بل‌کانتو» به رهبری نیما پناهی ها سه شنبه ۲۴ آذرماه در تالار وحدت تازه ترین کنسرت موسیقی خود را برگزار می کند.

    «نیما پناهی‌ها» آهنگساز و رهبر ارکستر بزرگ «بل کانتو» با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی بیان کرد: «نبض آواز» عنوان پروژه جدید ارکستر «بل‌کانتو» است که بر اساس شور و اشتیاق مخاطبان و نیز جذابیت اجرای اُپراهای ایتالیایی به این عنوان نامگذاری شده است.

    وی درباره ترکیب نوازندگان در کنسرت «نبض آواز» بیان کرد: قطعات به شکل استاندارد با همراهی پیانو اجرا می شوند اما به دلیل اهمیت برجسته کردن ملودی های بسیار غنی در قطعات این اُپراها، ارکستری با ساختار کوئینتت زهی، موسیقی را منطبق بر دست نوشته‌های آهنگساز در پارتیتور همراهی می‌کند. در این اجرا فراز عقیلی پیانیست، امین غفاری کنسرت مایستر و سولیست، امین عطایی نوازنده ویولن، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، یاسمن کوزه گر نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، رزیتا موسوی خواننده سوپرانو و همچنین خوانندگان آواز زیبا در کُر بزرگ بل‌کانتو به هنرنمایی می پردازند.

    اجرای ارکستر و کُر بزرگ بل‌کانتو با عنوان «نبض آواز» ۲۴ آذرماه در تالار وحدت برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=126377
       
    برچسب ها بل‌کانتو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *