×
×

به دنبال امضای تفاهم نامه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با دامیانا جورانا

  • کد نوشته: 126261
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • دامیانا جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان به دنبال امضا تفاهم نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران، هفته آینده برای برگزاری مستر کلاس نوازندگی و همنوازی به تهران می آید.
    +متن تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران با ارکستر جوانان جهان در فایل ضمیمه قابل دسترسی است

    به دنبال امضای تفاهم نامه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با دامیانا جورانا
  • photo_2016-12-05_10-08-03دامیانا جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان به دنبال امضا تفاهم نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران، هفته آینده برای برگزاری مستر کلاس نوازندگی و همنوازی به تهران می آید.

    سوسن تقی پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران، با اعلام این خبر گفت: بعد از امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه با ارکستر جوانان جهان ، در اولین اقدام دامیانا جورانا با حضور در تهران طی روزهای ٢٠ و ٢١ آذرماه مستر کلاس نوازندگی ویولون، ویولا و همنوازی را در سالن امفی تئاتر دانشگاه برگزار میکند.

    وی ادامه داد: در این مستر کلاس که با همکاری آکادمی موسیقی پنج خط برگزار می شود شرکت کنندگان طی این دو روز، در دو سانس صبح (٩تا١٣) و عصر (١۵تا١٩) به آموزش زیر نظر ایشان خواهند پرداخت.

    تقی پور در خصوص مفاد تفاهم نامه دانشگاه با ارکستر جوانان جهان اظهار داشت: اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان،آهنگسازی قطعات مشترک،حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان،حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاسهای تخصصی در ایتالیا،برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مستر کلاس هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا و … از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند که در اولین قدم،مستر کلاس رهبر این ارکستر را در تهران خواهیم داشت.

    مستر کلاس نوازندگی و همنوازی دامیانا جورانا در حالی یکشنبه و دوشنبه ٢٠ و ٢١ آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران برگزار میشود که علاقمندان همچنان میتوانند جهت شرکت و ثبت نام با شماره تلفن های ۶۶۵٩۶١٨٨،۶۶۵٩۶٨۶۵،۶۶۵۶۴۴۵۶ تماس حاصل نمایند.

    گفتنی است: متن تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران با ارکستر جوانان جهان در فایل ضمیمه قابل دسترسی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=126261
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *