×
×

با اجرای گروه موسیقی «مهر»

  • کد نوشته: 125833
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • نوای موسیقی اصیل ایرانی روز جمعه در یکی از شبکه‌های تلویزیونی سراسری مالزی طنین انداخت تا پس از چند سال بار دیگر موسیقی ایران به تلویزیون این سرزمین جنوب شرق آسیا بازگردد.
    +در این برنامه گروه موسیقی مهر از کرمانشاه با خوانندگی کوروش تیمورزاده چند قطعه موسیقی اصیل ایرانی و کرمانشاهی اجرا کرد

    با اجرای گروه موسیقی «مهر»
  • ۸۲۳۲۸۷۴۰-۷۱۲۱۳۲۳۵نوای موسیقی اصیل ایرانی روز جمعه در یکی از شبکه‌های تلویزیونی سراسری مالزی طنین انداخت تا پس از چند سال بار دیگر موسیقی ایران به تلویزیون این سرزمین جنوب شرق آسیا بازگردد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، برنامه «ناسی لماک کپی» که برنامه‌ای صبحگاهی در شبکه ۹ تلویزیون مالزی است روز جمعه از گروه موسیقی مهر از کرمانشاه که در چهارمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر اسلامی پوتراجایا شرکت کرده است، دعوت کرد برنامه‌ای اجرا کند.

    تلویزیون مالزی در این برنامه به این جشنواره پرداخت که روز پنجشنبه با حضور ۱۴ هنرمند ایرانی و هنرمندان دیگری از چند کشور اسلامی در پوتراچایا پایتخت ستادی مالزی گشایش یافت.

    در این برنامه گروه موسیقی مهر از کرمانشاه با خوانندگی کوروش تیمورزاده، تار نوازی آرشام خرسندپور، کمانچه نوازی یونس پاک‌نژاد و تنبک نوازی حمید مقدم چند قطعه موسیقی اصیل ایرانی و کرمانشاهی اجرا کرد.

    «لیلی با وانم» یکی از قطعاتی بود که گروه موسیقی اعزامی از ایران در برنامه صبحگاهی تلویزیون مالزی اجرا کرد.

    در این برنامه «تنکو عینه اسماعیل شاه» مدیر همکاری‌ها و ارتباطات موسسه فرهنگی پوتراجایا مالزی نیز توضیحاتی در مورد این گروه موسیقی و هیات هنرمندان ایرانی که به همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در کوالالامپور در چهارمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر اسلامی پوتراجایا شرکت کرده‌اند، ارائه کرد.

    وی همچنین برنامه‌های دیگر این جشنواره را که در آن هنرمندانی از مالزی، عمان، ازبکستان، کویت، برونئی، اندونزی، عربستان، چین، بنگلادش، ترکیه و تونس در آن حضور دارند، تشریح کرد.

    گروه موسیقی مهر از کرمانشاه قرار است امروز جمعه از ساعت ۱۱، شنبه در دو نوبت ساعت‌های ۱۵ و ۱۸ و ۳۰ دقیقه و یکشنبه از ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه برای شرکت کنندگان برنامه اجرا کند و نوای موسیقی اصیل ایرانی در پایتخت ستادی مالزی طنین انداز خواهد شد.

    شعار اصلی این جشنواره «منسوجات باشکوه جهان اسلام» است و هنرمندان ایران در بخش فرش، پته دوزی، سرمه دوزی و پته قلم کاری، سوزن دوزی و رودوزی‌های سنتی، خط نقاشی، گوهرتراشی و در زیور آلات سنتی شرکت کرده‌اند.

    شایان ذکر است که این جشنواره در مرکز بین المللی همایش‌های شهر پوتراجایا برپاشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=125833
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *