×
×

با حضور هنرمندان مطرح ایرانی و لبنانی

  • کد نوشته: 124795
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoدر آستانه ایام عزاداری اربعین حسینی، دو موزیک ویدئو با این مضمون و عنوان های «لبیک یا حسین (ع)» و «آقا من جا موندم» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +موزیک ویدئوی متفاوت «لبیک یا حسین» به سفارش سازمان رسانه‌ای «اوج» و در کشور «لبنان» تولید شده و کلام و موسیقی آن عربی است

    با حضور هنرمندان مطرح ایرانی و لبنانی
  • در آستانه ایام عزاداری اربعین حسینی، دو موزیک ویدئو با این مضمون و عنوان های «لبیک یا حسین (ع)» و «آقا من جا موندم» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، موزیک ویدئوی متفاوت «لبیک یا حسین» به سفارش سازمان رسانه‌ای «اوج» و در کشور «لبنان» تولید شده و کلام و موسیقی آن عربی است. در این اثر ضمن استفاده از یک داستان جذاب، تصاویر و ویدئوهایی هم از تجمع عظیم عزاداران حسینی در کربلا به مناسبت ایام اربعین به کار گرفته شده است. همچنین به دلیل بهره‌گیری از زبان عربی، می‌توان این ویدئو را از جمله پروژه‌های فرهنگی به مناسبت اربعین در مقیاس بین‌المللی قلمداد کرد.

    یکی دیگر از موزیک ویدئوهایی که به تازگی و در رثای سالار شهیدان و عزاداری اربعین منتشر شده، «آقا من جا موندم» نام دارد. این اثر با صدای «صابر خراسانی» و همراهی حاج «احمد واعظی» تولید شده و روایت متفاوتی نسبت به عزادارای اربعین و عزیمت شیعیان به کربلای معلی دارد. شعر و ملودی توسط «سید جواد پرئی» سروده و ساخته شده و موسیقی هم اثری از «سعید عظیمی» است. کارگردانی و مدیریت فیلمبرداری هم توسط «سید مهران علوی» انجام شده است. موزیک ویدئوی «آقا من جا موندم» در سازمان فضای مجازی «سراج» تهیه شده و مجری طرح هم گروه فرهنگی «دلصدا» است.

    در ادامه می‌توانید این دو ویدئو را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی «لبیک یاحسین (ع)»
    +دانلود موزیک ویدئوی «آقا من جا موندم»

    https://musiceiranian.ir/?p=124795
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *