×
×

پیش از سفر به المپیک گروه‌های کُر جهان

  • کد نوشته: 1247
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • میلاد عمرانلو ـ سرپرست گروه آوازی تهران ـ با اعلام این خبر ، بیان کرد: این اجرا دو هفته پیش از حضورمان در المپیک گروه‌های کر جهان در کشور چین برگزارمی‌شود و تعدادی از قطعات مسابقات چین نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد. عمرانلو با بیان این مطلب که هزینه‌ی موردنیاز حضور گروه در […]

  • میلاد عمرانلو ـ سرپرست گروه آوازی تهران ـ با اعلام این خبر ، بیان کرد: این اجرا دو هفته پیش از حضورمان در المپیک گروه‌های کر جهان در کشور چین برگزارمی‌شود و تعدادی از قطعات مسابقات چین نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد.

    عمرانلو با بیان این مطلب که هزینه‌ی موردنیاز حضور گروه در المپیک گروه‌های کر توسط دفتر موسیقی وزارت ارشاد تأمین شده است، افزود: این مسابقات روز ۱۵ جولای برابر با ۲۴ تیرماه شروع می‌شود و ما نیز شب افتتاحیه پرواز می‌کنیم و اگر پرواز تأخیر نداشته باشد، هم‌زمان با افتتاحیه به محل برگزاری مسابقات خواهیم رسید.

    سرپرست گروه آوازی تهران ادامه داد: در جریان مسابقات سه اجرا خواهیم داشت که اگر روند سال‌های گذشته را داشته باشد، بدون تماشاچیان و تنها با حضور هفت‌ داور برگزار می‌شد.

    عمرانلو افزود: یک اجرا نیز با همراهی چند گروه کر دیگر و ارکستر فیلارمونیک شانگهای برگزار خواهیم کرد و یک اجرا نیز به جز بخش مسابقه به صورت مستقل خواهیم داشت.

    سرپرست گروه آوازی تهران گفت: مسوولان مسابقات المپیک گروه‌های کر در بخش رپرتوار از ما تعدادی ایراد گرفته‌اند و ممکن است مجبور شویم که در قطعات تغییراتی را ایجاد کنیم که امیدواریم این موضوع زودتر مشخص شود تا برای تمرین وقت داشته باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1247
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *