×
×

در تدارک سفر به نروژ

  • کد نوشته: 124173
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی «گردون» در تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه از برگزاری یک کنسرت به خوانندگی وحید تاج در ایران و یک کنسرت بی کلام در اسلو کشور نروژ خبر داد. آزاد میرزاپور  با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های که انجام گرفته […]

    در تدارک سفر به نروژ
  • ۲۰۱۹۶۱۵سرپرست گروه موسیقی «گردون» در تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه از برگزاری یک کنسرت به خوانندگی وحید تاج در ایران و یک کنسرت بی کلام در اسلو کشور نروژ خبر داد.

    آزاد میرزاپور  با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های که انجام گرفته زمستان امسال تازه ترین کنسرت گروه «گردون» با خوانندگی وحید تاج در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود. در این کنسرت آثاری از بنده و بهمن فریادرس برای علاقه مندان موسیقی ایرانی اجرا می شود.

    وی ادامه داد: برنامه‌ریزی هایی هم برای برگزاری یک کنسرت و چند ورک شاپ آموزشی در شهر اسلو کشور نروژ طی ماه هفته های آینده داریم که در این برنامه قرار است بنده علاوه بر برگزاری چند کارگاه آموزشی تار و سه تار، کنسرتی را هم در سالن «کاسما پلیتی» اجرا کنم که در این کنسرت قطعاتی از موسیقی کرمانجی و کردی سورانی را به علاقه مندان ارائه خواهم کرد. به هر ترتیب ما در این کنسرت تلاش می کنیم قطعات متفاوتی از موسیقی ایرانی را به مخاطبان ارائه دهیم تا آنها آشنایی بیشتری با موسیقی کشورمان پیدا کنند.

    گروه موسیقی «گردون» از جمله گروه های فعال موسیقی ایرانی است که تاکنون فعالیت های متعددی را در ایران و کشورهای خارجی داشته است. این گروه در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر همراه با شربل روحانا نوازنده صاحب نام لبنانی کنسرتی را در تالار رودکی تهران برگزار کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=124173
       
    برچسب ها آزاد میرزاپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *