×
×

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان:

  • کد نوشته: 123856
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس انجمن موسیقی هرمزگان گفت: هرکسی بتواند در حوزه پژوهش موسیقی و مستندسازی موسیقی هرمزگان به ما کمک کند دستش را می‌بوسم. کیانوش جهانبخش ابراز کرد: ما هرمزگانی‌ها درزمینهٔ موسیقی مستندسازی نکرده‌ایم و هرکسی بتواند در حوزه پژوهش موسیقی و مستندسازی موسیقی هرمزگان به ما کمک کند دستش را می‌بوسم. وی بابیان اینکه نمی‌شود انتظار […]

    رئیس انجمن موسیقی هرمزگان:
  • ۶۳۸۵۲t-jpgرئیس انجمن موسیقی هرمزگان گفت: هرکسی بتواند در حوزه پژوهش موسیقی و مستندسازی موسیقی هرمزگان به ما کمک کند دستش را می‌بوسم.

    کیانوش جهانبخش ابراز کرد: ما هرمزگانی‌ها درزمینهٔ موسیقی مستندسازی نکرده‌ایم و هرکسی بتواند در حوزه پژوهش موسیقی و مستندسازی موسیقی هرمزگان به ما کمک کند دستش را می‌بوسم.

    وی بابیان اینکه نمی‌شود انتظار داشت خود شخص بنده تمامی این امور را انجام دهم ادامه داد: انجمن موسیقی هرمزگان از هر فردی که بتواند در هر عرصه اعتلای موسیقی هرمزگان نقشی را ایفا کند، اعتبار و امکانات موردنیاز را فراهم می‌کند.

    جهانبخش بابیان اینکه مطالبه گری در هرمزگان بسیار پیشرفت داشته است تصریح کرد: حساس شدن مردم هرمزگان در این برهه از زمان در تمامی حوزه‌ها خیلی شکل جدی‌تری به خود گرفته است و باید یک سری از کارها را انجام دهیم تا مطالبات ما بی‌اثر نماند.

    وی بیان کرد: امروز نام موسیقی هرمزگان در رسانه‌های کشوری بیش از گذشته دیده می‌شود، “نصرک” یکی از هنرمندان بزرگ هرمزگان است که شاید در صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس آوردن اسمش ممنوع باشد و یا نشریات محلی ما این موضوع را خط قرمز بدانند اما امروزه در صداوسیمای ملی اسمش آورده می‌شود که جز مطالبه گری‌های کشوری مردم هرمزگان در این موضوع دخیل نیست.

    جهانبخش ادامه داد: پشت برنامه‌های فرهنگی و هنری و اشخاص فرهنگی و هنری هیچ‌چیز جز اصلاح جامعه، آگاهی بخشی، ایجاد نشاط، امنیت و آرامش که در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی می‌شود نیست و هر موقع این موضوع را پذیرفتیم خط قرمزهایی که ساخته ذهن ما بیش نیست حذف خواهد شد.

    وی در پایان گفت: نقد در بسیاری از موارد هنری در هرمزگان به‌طور صحیح صورت نمی‌گیرد و به‌جای پرداختن به اصل موضوع به حاشیه‌های فرد خلق‌کننده اثر پرداخته می‌شود و هر موقع یاد بگیریم آدم‌ها را بر اساس عملکردشان و آنچه عرضه می‌کنند قضاوت کنیم آن زمان می‌توانیم بگوییم جامعه متمدن و بااخلاقی شده‌ایم

    https://musiceiranian.ir/?p=123856
       
    برچسب ها کیانوش جهانبخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *