×
×

برای عمل باز قلب

  • کد نوشته: 123852
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • «ملک‌ محمد مسعودی» پیشکسوت حوزه موسیقی که چند روزی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان بستری بود، برای عمل باز قلب به بیمارستان چمران اصفهان منتقل و آنجا بستری شد. به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی – مدیرعامل این موسسه – جویای احوال ملک محمد مسعودی – پیشکسوت آواز ایران – شد. […]

    برای عمل باز قلب
  • ۵۷۳۷۴۱۳۶«ملک‌ محمد مسعودی» پیشکسوت حوزه موسیقی که چند روزی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان بستری بود، برای عمل باز قلب به بیمارستان چمران اصفهان منتقل و آنجا بستری شد.

    به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی – مدیرعامل این موسسه – جویای احوال ملک محمد مسعودی – پیشکسوت آواز ایران – شد.

    این هنرمند نیز از انتقالش، از بیمارستان امیرالمومنین (ع) به بیمارستان تخصصی شهید چمران خبر داد و گفت: چند روز قبل به‌دلیل عارضه قلبی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری شدم و با وجود تلاش و زحمات فراوان پرسنل درمانی این بیمارستان و عمل آنژیوگرافی که برایم انجام شد، مشکل رفع نشد و طبق نظریه متخصصان برای درمان تکمیلی و انجام عمل جراحی باز قلب به بیمارستان شهید چمران انتقال یافتم و بعدازظهر چهارشنبه عمل انجام خواهد شد.

    ملک محمد مسعودی در پایان سخنانش از مردم درخواست کرد تا برای سلامتی‌اش دعا کنند.

    عظیمی نیز در این گفت‌وگو، ضمن آرزوی بهبودی کامل و یاد کردن از خاطره دیدار تازه در مراسم تجلیل از استاد منوچهر غیوری در نجف‌آباد اصفهان، گفت: ان‌شاءالله با لطف خدا،  دعای خیر مردم و تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان شهید چمران اصفهان، این عمل جراحی موفقیت‌آمیز است و ما دوباره و به‌زودی بتوانیم شاهد حضور استاد در فعالیت‌های موسیقی و بین مردم و دوستدارانش باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=123852
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *