×
×

پس از اخذ مجوزهای این گروه

  • کد نوشته: 123540
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۰ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «ایموشن» که اخیراً مجوز فعالیت‌های رسمی‌اش را اخذ کرده به زودی آلبوم رسمی‌اش را منتشر خواهد کرد.
    +برنامه‌های زیادی داریم که بخشی از آن به تعویق افتاده اما شک نداشته باشید که ایموشن راهش را ادامه خواهد داد

    پس از اخذ مجوزهای این گروه
  • emotion-photo_2016-09-28_13-17-14گروه «ایموشن» که اخیراً مجوز فعالیت‌های رسمی‌اش را اخذ کرده به زودی آلبوم رسمی‌اش را منتشر خواهد کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سرپرست این گروه موسیقی که پیش‌تر آهنگ موفق «راز» را در فضای مجازی منتشر کردند، قطعه جدیدشان «تصور تنهایی» را از شاخص ترین موزیک های این گروه بر اساس عناصر از پیش معرفی شده و سبک و امضای ایموشن معرفی کرد. آرمان منشئی در خصوص روند شکل‌گیری این اثر از حس اردشیر فلاحیان و عرفان کریمی بعنوان نوازندگان گیتار و گیتار الکتریک صحبت کرد؛ که به جذابیت آن کمک کرده است.

    همچنین سرپرست ایموشن اضافه کرد: «برای ضبط این قطعه متین حسین‌پور که ترانه آهنگ را نیز سروده، فقط یک بار آن را در استودیو خواند و در همان بار اول توانست حسش را به خوبی منتقل کند.»

    آرمان منشئی در رابطه با آینده گروه گفت: «برنامه‌های زیادی داریم که بخشی از آن به تعویق افتاده اما شک نداشته باشید که ایموشن راهش را ادامه خواهد داد و در آینده نزدیک خبرهای بزرگتری از این گروه به گوش خواهد رسید؛ این روزها بیشتر درگیر مقدمات انتشار آلبوم هستیم و بعد از آن میتوانیم قول اولین اجرا را در سال ۹۵ بدهیم. به عنوان آخرین کلام از همه کسانی که ما را دنبال می‌کنند تشکر می‌کنم؛ زیرا پیام ها و نظراتشان همیشه به ما انرژی می‌دهد و امیدوارم مخاطبین ایموشن این آهنگ را هم دوست داشته باشند و از شنیدن آن لذت ببرند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=123540
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *