×
×

شریفیان عنوان کرد

  • کد نوشته: 1235
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان به عنوان تنها نماینده موسیقی ایران در دوحه قطر به اجرای موسیقی می‌پردازد. محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی بوشهری لیان گفت: در این اجرا که در نمایشگاه ایران در دوحه قطر خواهد بود گروه لیان به خوانندگی آکا صفوی و به همراه نوازندگانی چون اسماعیل بختیاری آزاده ، […]

  • گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان به عنوان تنها نماینده موسیقی ایران در دوحه قطر به اجرای موسیقی می‌پردازد.

    محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی بوشهری لیان گفت: در این اجرا که در نمایشگاه ایران در دوحه قطر خواهد بود گروه لیان به خوانندگی آکا صفوی و به همراه نوازندگانی چون اسماعیل بختیاری آزاده ، محمود ذوالقدر، مرتضی پالیزدان و حسین سنگسر به اجرای موسیقی بوشهر خواهند پرداخت.
    وی ادامه داد: این نمایشگاه ۲۳ اردیبهشت با حضور مقامات رسمی کشور قطر آغاز افتتاح و ۲۶ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد بر این اساس گروه لیان ۲۰ اردیبهشت به دوحه می‌رود تا خود را برای آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ ایران در قطر آماده کند.
    این نوازنده نی‌انبان اظهار داشت: ما در تمام روزهای این نمایشگاه و در بخش توریست آن به اجرای موسیقی و برگزاری کارگاه آموزشی در راستای معرفی جذابیت‌های موسیقی ایران می‌پردازیم.
    شریفیان در خاتمه خاطر نشان کرد: از هم اکنون هماهنگی‌های لازم برای اجرای گروه لیان در اکسپوی چین نیز صورت گرفته است.
    به گزارش فارس،‌ گروه لیان برای چهارمین بار است که در قطر به اجرای موسیقی بوشهر می‌پردازد که این موضوع نشانه اقبال مخاطبان عرب از گروه است.
    گروهی که به دفعات در دیگر کشورهای عربی همچون کویت، بحرین، عمارات و اردن نیز به معرفی آواها و آیین جنوب ایران پرداخته است.تجربه‌های این گروه بوشهری در کنار اجراهای سنتی داخلی و بین‌المللی به ویژه در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و المپیک ۲۰۰۸ پکن باعث شده این گروه به عنوان مهمترین گروه موسیقی بومی ایران شناخته شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1235
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *