×
×

عباس عظیمی خبر داد:

  • کد نوشته: 123200
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • ایسنا نوشت: مأموران شهرداری تهران، ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت را پلمب کردند. عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه با تأیید این خبر بیان کرد: در حال حاضر مأموران شهرداری پشت در ساختمان هستند و ما در حال جمع کردن وسایل خود هستیم تا از ساختمان خارج شویم. او گفت: حدود دو ماه است که به […]

    عباس عظیمی خبر داد:
  • ۱۶-۱۰-۱۵-۱۲۵۴۸۵۷۳۶۸۷۳۲ایسنا نوشت:

    مأموران شهرداری تهران، ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت را پلمب کردند.

    عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه با تأیید این خبر بیان کرد: در حال حاضر مأموران شهرداری پشت در ساختمان هستند و ما در حال جمع کردن وسایل خود هستیم تا از ساختمان خارج شویم.

    او گفت: حدود دو ماه است که به ساختمان جدیدی منتقل شده‌ایم که این ساختمان از طرف دولت برای هنرمندان پیشکسوت خریداری شده و از آنجا که متعلق به حدود ۵۰ سال قبل است، تعمیراتی را در آن از تأسیسات و برق گرفته تا بهینه‌سازی فضا انجام دادیم که در این باره مکاتباتی هم با شهرداری منطقه داشتیم و درخواست مجوز کرده بودیم.

    او افزود: برای اقداماتی که انجام می‌دادیم با توجه به هماهنگی‌هایی که انجام شده بود مشکلی وجود نداشت تا اینکه امروز ۲۴ مهر ماه عده‌ای از شهرداری آمدند و پس از گرفتن یکسری عکس رفتند و سپس در بازگشت با یک تیم پلمپ آمدند.

    عظیمی با اشاره به بازدید احمد مسجدجامعی و صحبت‌هایی که با عبدالحسین مختاباد (از اعضای شورای شهر تهران) انجام شده است، گفت:‌ شورای شهر تهران از روند کار دیدن کرده بودند و حتی قول حمایت و کمک را هم دادند. در این راستا تماسی هم با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران داشتند تا آقای علیزاده برای فعالیت‌های ما کمک کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=123200
       
    برچسب ها عباس عظیمی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *