×
×

در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه‌های شب شنبه‌های حافظ

  • کد نوشته: 120505
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «ده و ده دقیقه» پرفورمنس موسیقی خود به نام «فاصله کانونی» را در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه‌های شب شنبه‌های حافظ اجرا کرد. در این اجرا اعضای گروه شامل نایان صحیحی (کمانچه – قیچک)، امیر حقیری (کوبه‌ای)، سجاد عرب‌زاده (خواننده)، مهدی محمودخانی (گیتارباس)، امیررضا فلاح (گیتارالکتریک) و علیرضا بابایی (کیبورد) روی صحنه حاضر شدند. […]

    در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه‌های شب شنبه‌های حافظ
  • ۵۷۳۴۹۵۸۸گروه «ده و ده دقیقه» پرفورمنس موسیقی خود به نام «فاصله کانونی» را در هفتمین رویداد از مجموعه برنامه‌های شب شنبه‌های حافظ اجرا کرد.

    در این اجرا اعضای گروه شامل نایان صحیحی (کمانچه – قیچک)، امیر حقیری (کوبه‌ای)، سجاد عرب‌زاده (خواننده)، مهدی محمودخانی (گیتارباس)، امیررضا فلاح (گیتارالکتریک) و علیرضا بابایی (کیبورد) روی صحنه حاضر شدند.

    آن‌ها با تشریح مفهوم فاصله‌ی کانونی و دیده شدن و توضیح این‌که تصور ما از دیده شدن به چند علت انجام می‌شود که قرار گرفتن در فاصله کانونی، وجود نور کافی و خواست مشاهده‌گر، از مهم‌ترین آن‌هاست، قطعاتی را مرتبط با موضوع برنامه اجرا کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

    در این برنامه، از اشعار شعرای نامداری مانند حافظ، مولانا، نیما یوشیج، احمد شاملو و سیاوش کسرایی استفاده شده بود و یک تلفیق موسیقایی برای مخاطبان اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=120505
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *