×
×

گردهمایی تمام عیارِ جز

  • کد نوشته: 119890
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت شب‌های جز که سال گذشته برای اولین بار برگزار شده بود حالا برای دومین سال پیاپی به کار خود ادامه خواهد داد.
    +جزئیات کامل به همراه اطلاعات بلیت فروشی

    گردهمایی تمام عیارِ جز
  • پوستر

    پوستر

    کنسرت شب‌های جز که سال گذشته برای اولین بار برگزار شده بود حالا برای دومین سال پیاپی به کار خود ادامه خواهد داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امسال هم شب‌های جز در سالن آمفی تئاتر موسسه محک در دو شب اجرا می‌شود. برنامه روز اول شامل اجرای دو گروه است. ابتدا اجرای تریوی سردار سرمست، عمید بنکدار، فرهاد لقایی و پس از آن تریوی امیر دارابی، حمزه یگانه و امین طاهری.

    همچنین اجرای روز دوم شامل تریوی حمزه یگانه، آرین کشیشی، امین طاهری و در بخش دوم گروه کماکان است؛ گروهی که وام‌دار موسیقی جنوب ایران است و اعضای آن مهدی ساکی، ابراهیم علوی، سردار سرمست و مهرداد علیزاده هستند.

    در این اجراها برای اولین بار یک گروه همراه با خواننده به اجرا می‌پردازد.

    مجموعه فرهنگی سازباز با رویکرد ترویجی از موسیقی این کار را آغاز کرده و با توجه به دسترسی کم مخاطبان به موسیقی جز، یکی از اهداف مهم در برگزاری این رخداد حمایت و معرفی هرچه بهتر این سبک موسیقی بوده است.

    ایجاد پیوند‌های جدید بین معدود نوازندگان و موزیسن‌های این سبک اتفاق مثبتی بود که سال گذشته رخ داد. در واقع با پیشنهاد برگزار کنندگان و بر اساس تمرین‌های بداهه، گروه‌های سه نفره‌ای (تریو) تشکیل شد که حالا پس از یک سال برخی از آن‌ها هنوز هم همکاری می‌کنند و حتی آثار جدیدی هم تولید کردند.

    شب‌های جز به همت سازباز و با همکاری سایت ریحون، ۲۲ و ۲۳ شهریور در سالن محک برگزار خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.saazbuzz.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=119890
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *