×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد»

  • کد نوشته: 119689
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی صوتی و تصویری «داستانی نه تازه» کنسرت عود «نگار بوبان» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «داستانی نه تازه» را در ادامه ببینید

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد»
  • نگار بوبان

    نگار بوبان

    آلبوم موسیقی صوتی و تصویری «داستانی نه تازه» کنسرت عود «نگار بوبان» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    در «داستانی نه تازه» که با حضور «بابک بوبان» و با همنوازی «سجاد سقایی»، بیست و هفتم دی ماه سال نود و دو و در «فرهنگسرای نیاوران» به روی صحنه رفته، شش قطعه ی تکنوازی عود، یک دونوازی عود و یک قطعه عود و آواز با عنوان «روزی هزار بار» از بابک بوبان، با شعری از «فرخ تمیمی» اجرا شده است.

    فیلم این مجموعه به کارگردانی «مجتبی میرتهماسب» و تدوینِ «هایده صفی یاری» انجام پذیرفته و صدابردار کنسرت «امیر مردانه» بوده است. ناگفته نماند که نگار بوبان در «داستانی نه تازه»، روایتگر شخصی عودی است که ریشه در گذشته و نگاه به آینده دارد و عنوان برنامه نیز برگرفته از شعری از نیما یوشیج است.

    ساز عود با قرن ها پیشینه مستند نظری و عملی در موسیقی ایران و سرزمین های پیرامونش، پس از دوره صفوی از ثبت شده های موسیقی ایران محو شد و در میان سازهای دوره قاجار سر برنیاورد و تنها چند دهه است که به همت استادان و تکنوازان عود به این صحنه بازگشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «داستانی نه تازه» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «داستانی نه تازه» را آنلاین بشنوید و ببینید در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «داستانی نه تازه» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=119689
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *