×
×

پذیرش مقطع کارشناسی به زودی اعلام می گردد

  • کد نوشته: 119471
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • آکادمی هنرِ مرکزعلمی کاربردی «فرهنگ و هنر واحد ۴ تهران» در مقطع «کاردانی» و «کارشناسی» با گرایشات «موسیقی»، «سینما» «معماری»، «مدیریت» و «زبان»، در نیمسال اول تحصیلی ۹۶- ۹۵ دانشجو می پذیرد. این در حالیست که فراخوان جذب دانشجوی این آکادمی در مقطع کاردانی، با جزئیات کامل در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است و فراخوان مقطع کارشناسی آن نیز متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

    پذیرش مقطع کارشناسی به زودی اعلام می گردد
  • photo_2016-09-02_15-17-47آکادمی هنرِ مرکزعلمی کاربردی «فرهنگ و هنر واحد ۴ تهران» در مقطع «کاردانی» و «کارشناسی» با گرایشات «موسیقی»، «سینما» «معماری»، «مدیریت» و «زبان»، در نیمسال اول تحصیلی ۹۶- ۹۵ دانشجو می پذیرد. این در حالیست که فراخوان جذب دانشجوی این آکادمی در مقطع کاردانی، با جزئیات کامل در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است و فراخوان مقطع کارشناسی آن نیز متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این مرکز علمی کاربردی، از روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۰۷ پروسه ثبت نام را آغاز کرده و این مراحل تا روز شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۱۳ در رشته های «کاردانی حرفه ای معماری-معماری داخلی»، «کاردانی حرفه ای موسیقی نوازندگی ساز ایرانی»، «کاردانی حرفه ای موسیقی نوازندگی ساز جهانی(کلاسیک)»، «کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی»، «کاردانی حرفه ای گریم»، «کاردانی حرفه ای روابط عمومی»، «کاردانی حرفه ای امور فرهنگی»، «کاردانی حرفه ای زبان انگلیسی-آثار دیداری و شنیداری»، «کاردانی هنرهای تجسمی-گرافیک»، «کاردانی حرفه ای انیمیشن»، «کاردانی حرفه ای سینما-تدوین»، «کاردانی حرفه ای تصویربرداری»، «کاردانی حرفه ای سینما-فیلم نامه نویسی» و «کاردانی حرفه ای آواز ایرانی» ادامه خواهد داشت.

    شایان ذکر است که داوطلبان حضور در این رشته ها می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی http://register1.sanjesh.org/rgjamek9506 مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=119471
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *