×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «خنیا»

  • کد نوشته: 119228
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «خنیا» با عنوان «زمان ها و داستان ها» به سرپرستی «پری ملکی»، با یاد «غلامحسین بنان» و همخوانی «فاروق کسمایی»، نهم و دهم شهریورماه در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «المیرا بابایی» از کنسرت گروه موسیقی «خنیا» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «خنیا»
  • کنسرت پری ملکی

    کنسرت پری ملکی

    کنسرت گروه موسیقی «خنیا» با عنوان «زمان ها و داستان ها» به سرپرستی «پری ملکی»، با یاد «غلامحسین بنان» و همخوانی «فاروق کسمایی»، نهم و دهم شهریورماه در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه رفت.

    ملکی پیشتر درباره اینکه چرا یادمانی برای بنان درنظر گرفته است، چنین توضیح داد است: «من همیشه نسبت به زنده یاد غلامحسین بنان احساس متفاوتی داشته ام و و فکر می کنم که در این عرصه بزرگتر از بنان نداریم. او همیشه برای هنرش زندگی می کرد و به دنبال مسائل مادی در موسیقی نبود. استاد بنان همیشه کارش را در مسیر درست پیش برد و هیچ گاه کاری که مورد قبولش نبود، اجرا نکرد. آوازهای زنده یاد بنان بی نظیرند و باید بگویم که یکی از یکی زیباتر هستند. من از جوانی عاشق آواز بنان بودم و سال ها هم روی آثارش کار کردم. بنده به تمام آوازها و ریزه کاری آثارش اشراف دارم و همیشه هم احساس می کنم دینی نسبت به او بر گردنم است.»

    جلال امیر پورسعید (نوازنده تار و تنظیم کننده)، بردیا صدر نوری (پیانو)، مرضیه رحیم زاده (سنتور)، فاروق کسمایی (خواننده)، سهیل مخبری (کمانچه)، بامداد ملکی (تمبک)، پوریا جوانمیری، بهرنگ آزاده، روزبه بهاری، روزبه پارسا، علی مجیر شیبانی، کوروش کشاورز و  نسترن علی وردی (ارکستر زهی گروه) نوازندگان این کنسرت بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (المیرا بابایی) از این کنسرت را دنبال نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=119228
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *