×
×

شهلا میلانی خبر داد

  • کد نوشته: 1166
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • شهلا میلانی (رییس هیات مدیره کانون خوانندگان کلاسیک) از احتمال تشکیل کانون خوانندگان پاپ در خانه موسیقی خبر داد و گفت: کانون خوانندگان موسیقی کلاسیک ما در واقع به شکل کانون پاپ – کلاسیک فعالیت می‌کند و خوانندگان پاپ زیادی در آن عضویت دارند. از بدو تاسیس این کانون موضوع تشکیل کانون خوانندگان پاپ مطرح […]

  • شهلا میلانی (رییس هیات مدیره کانون خوانندگان کلاسیک) از احتمال تشکیل کانون خوانندگان پاپ در خانه موسیقی خبر داد و گفت: کانون خوانندگان موسیقی کلاسیک ما در واقع به شکل کانون پاپ – کلاسیک فعالیت می‌کند و خوانندگان پاپ زیادی در آن عضویت دارند. از بدو تاسیس این کانون موضوع تشکیل کانون خوانندگان پاپ مطرح بود، اما تعداد این نوازندگان کم بود. به مرور تعداد این خوانندگان در کانون بیشتر شد. تا جایی‌که ما پیشنهاد دادیم که در هیات مدیره کانون یکی از این هنرمندان هم عضویت داشته باشند. به‌همین دلیل درحال حاضر آقای هوشنگ پروازی به‌عنوان نماینده این هنرمندان در هیات مدیره حضور دارند.
    وی ادامه داد: درعین هماهنگی در این کانون، اما برخی مسائل تخصصی این گروه‌ها با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل ما تاکنون دو بار درخواست تفکیک این دو کانون و شکل‌گیری آن را به شکل مستقل به هیات مدیره ارائه دادیم. یکبار در اوایل تشکیل کانون و یکبار هم حدود یک سال قبل که البته باید ببینیم هیات مدیره مایل به افزایش کانون‌های تخصصی و تاسیس این کانون هست یاخیر.
    نسرین ناصحی(عضو هیات مدیره کانون خوانندگان کلاسیک خانه موسیقی) نیز در همین زمینه به خبرنگار ایلنا گفت: خوانندگان پاپ جدی و حرفه‌ای زیادی در کانون ما عضویت دارند و حتی تعداد خوانندگان پاپ از تعداد خوانندگان کلاسیک عضو نیز بیشتر است. درخواست راه‌اندازی این کانون به آن علت است که تا امروز چون کانونی مختص به این خوانندگان درنظر گرفته نشده، آنها مجبور هستند برای ارائه درخواست‌هایشان به کانون خوانندگان کلاسیک مراجعه کنند.
    ناصحی عنوان کرد: این خوانندگان در جشنواره فجر حضور دارند. سالن‌های بزرگی به اجراهای آنها اختصاص می‌یابد و مردم نیز از این نوع موسیقی استقبال می‌کنند و فکر می‌کنم که برای فعالیت بهتر کانون و همین طور هدایت این موسیقی به یک روند حرفه‌ای‌تر بهتر است که کانون خوانندگان پاپ نیز به شکل مستقل در خانه موسیقی راه‌اندازی شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1166
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *