×
×

کیوان میرهادی خبر داد

  • کد نوشته: 1158
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • کیوان میرهادی از همراهی خسرو سینایی به عنوان نوازنده «آکاردئون» در کنسرت شهریورماه خود خبر داد. کیوان میرهادی آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی کامه‌راتا در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: کنسرت گروه موسیقی کامه‌راتا شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و از آنجایی که در این اجرا قصد داریم کنسرتو گیتار و آکاردئون و […]

  • کیوان میرهادی از همراهی خسرو سینایی به عنوان نوازنده «آکاردئون» در کنسرت شهریورماه خود خبر داد.

    کیوان میرهادی آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی کامه‌راتا در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: کنسرت گروه موسیقی کامه‌راتا شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و از آنجایی که در این اجرا قصد داریم کنسرتو گیتار و آکاردئون و سازهای زهی اثر پیاسولا را اجرا کنیم، برای این اثر به دنبال یک نوازنده آکاردئون بودیم که به صورت خیلی اتفاقی بواسطه یکی از دوستان آقای سینایی به عنوان نوازنده آکاردئون به بنده معرفی شد.
    وی ادامه داد: خسرو سینایی فارغ‌التحصیل آکاردئون از دانشگاه وین است که من طی صحبت با ایشان پارت‌های این قطعه ۱۸ دقیقه‌ای را به این سینماگر دادم.
    این نوازنده گیتار بیان داشت: سینایی تقریباً پذیرفته است که در این کنسرت همراه ما باشد و با گرفتن پارت‌ها مشغول کار روی آن است. البته در اجرای این قطعه بنده نیز نوازندگی گیتار را بر عهده دارم.
    میرهادی با بیان اینکه این کنسرت یک روزه خواهد بود، اظهار داشت: از آنجایی که کنسرت‌های ما خاص است، مخاطبان زیادی به دیدن کنسرت‌های ما نمی‌آیند. البته انتخاب آقای سینایی نه به خاطر چهره بودن او صورت گرفته، بلکه تنها هدف من شیوه نوازندگی اوست.
    سرپرست گروه موسیقی کامه‌راتا در ادامه گفت: در این کنسرت در کنار کنسرتو گیتار و آکاردئون و سازهای زهی قطعاتی از باخ و ویوالدی را نیز اجرا می‌کنیم که در صورت استقبال مخاطبان کنسرت را یک شب دیگر تکرار خواهیم کرد.
    میرهادی با اشاره به دیگر کنسرت‌های خود گفت: در جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر کنسرتو ویلنسل ساخته علیرضا مشایخی را با سولیستی کاوه همدانیان و فانتزی تنبور و زهی ساخته خودم را با سولیستی تنبور امیر حسین تفرشی‌پور اجرا می‌کنیم.
    این آهنگساز در خاتمه خاطرنشان کرد: از مردادماه تمرینات کنسرت شهریور را آغاز خواهیم کرد که با قبول قطعی از سوی سینایی ، ایشان نیز در تمرینات گروه حضور خواهند داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=1158
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *