×
×

سپهر سعیدی: کنسرت نداریم

  • کد نوشته: 115112
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • تعدادی از هنرمندان آذری زبان کشورمان و جمهوری آذربایجان به زودی آلبوم «بنفشه» را در اختیار علاقمندان خود قرار خواهند داد. سپهر سعیدی مدیر موسسه فرهنگی هنری «رهگذر هفت اقلیم» به خبرنگار مهر گفت: «آلبوم «بنفشه» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی موسسه ما است که طی روزهای آینده با هنرمندی فیروز علی اف، وحید اسداللهی و […]

    سپهر سعیدی: کنسرت نداریم
  • تعدادی از هنرمندان آذری زبان کشورمان و جمهوری آذربایجان به زودی آلبوم «بنفشه» را در اختیار علاقمندان خود قرار خواهند داد.

    سپهر سعیدی مدیر موسسه فرهنگی هنری «رهگذر هفت اقلیم» به خبرنگار مهر گفت: «آلبوم «بنفشه» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی موسسه ما است که طی روزهای آینده با هنرمندی فیروز علی اف، وحید اسداللهی و جیحون داداشف روانه بازار موسیقی می شود. این آلبوم از دسته آثاری است که با مشارکت هنرمندان آذری زبان کشورمان و جمهوری آذربایجان در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.»

    وی افزود: «فیروز علی اف و جیحون داداشف از جمله نوازندگان صاحب نام موسیقی جمهوری آذربایجان هستند که تاکنون آثار بسیار ارزشمندی را در عرصه موسیقی تولیده کرده اند. وحید اسداللهی هم از نوازندگان صاحب نام ساز نقاره است که با این دو هنرمند در تولید این آلبوم بی کلام مشارکت داشته است. این اثر موسیقایی تلفیقی از سه ساز نقاره، تار و پیانوست که با استفاده از ملودی ها و فضاهای موسیقی اصیل آذربایجان منتشر می شود.»

    سعیدی در پاسخ به اینکه آیا بعد از تولید آلبوم برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت صورت می گیرد یا خیر، پاسخ داد: «با توجه به اینکه دو هنرمند حاضر در آلبوم در کشور جمهوری آذربایجان هستند بنابراین هماهنگی حضورشان در ایران مشکلاتی دارد که نمی توانیم در مورد آن برنامه ریزی کاملی داشته باشیم بنابراین بعید می دانم کنسرتی از این آلبوم در تهران برگزار شود.»

    مدیر موسسه فرهنگی هنری «رهگذر هفت اقلیم» درباره فعالیت های دیگر این موسسه در حوزه موسیقی بیان کرد: «موسسه ما از آن دسته ناشرانی نیست که فعالیت زیادی در عرصه تولید آلبوم داشته باشد همین که بتوانیم در طول سال موفق به انتشار هفت آلبوم شویم به خودی خود برای ما فعالیت زیادی است که امیدوارم همین آثار نیز مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=115112
       
    برچسب ها سپهر سعیدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *