×
×

شامگاه بیست و هشتم تیر ماه در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی

  • کد نوشته: 114316
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت روزبه نعمت‌اللهی، شامگاه روز دوشنبه، بیست و هشتم تیر ماه در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی با حضور چهره های سرشناس ورزشی و هنری برگزار شد. در این کنسرت که با استقبال مخاطبان همراه بود، تمامی بلیط های این کنسرت به فروش رسید. پس از استقرار نوازنده‌ها و کوک کردن سازها و ورود نعمت‌الهی […]

    شامگاه بیست و هشتم تیر ماه در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی
  • ۴۸۵۹۷۸۳_۴۸۵کنسرت روزبه نعمت‌اللهی، شامگاه روز دوشنبه، بیست و هشتم تیر ماه در سالن میلاد مرکز همایش‌های بین‌المللی با حضور چهره های سرشناس ورزشی و هنری برگزار شد.

    در این کنسرت که با استقبال مخاطبان همراه بود، تمامی بلیط های این کنسرت به فروش رسید.

    پس از استقرار نوازنده‌ها و کوک کردن سازها و ورود نعمت‌الهی و سلام و احوالپرسی با طرفداران خود، برنامه در ابتدا با قطعات «هجرانی» و «دولت عشق» آغاز شد که تشویق مخاطبان را به همراه داشت.

    عنوان قطعه بعدی که فضایی آرامبخش و دلنشین داشت، «زخم» بود.

    سپس با همراهی و همخوانی حضار قطعه ی «من که حالم خوبه» خوانده شد و انگاری که واقعا حال همه ی حضار با آن خوب شد.

    پس از این قطعه، گوش سپردن به نوای گوش‌نواز قطعه‌ای سرد، با نام «زمستان» در هوای تابستانی این روزها قلب ها را خنک کرد تا برای قطعه ای شاد آماده شوند.

    پیش از خواندن این آهنگ روزبه نعمت الهی اظهار داشت: این قطعه اولین بار است که در کنسرت‌های تهرانم اجرا می‌شود و پس از آن بدون هیچ وقفه‌ای قطعه «عزیز بشینه کنارم» خوانده شد.

    «حالم بده» عنوان قطعه بعدی این اجرا بود و پس از آن ارکستر شروع به نواختن موسیقی بدون کلام با نوعی خاص که مورد استقبال واقع شد، کردند و این گونه روزبه نعمت اللهی برای دقایقی استراحت کرد و خود را برای خواندن قطعه ی خاطره انگیز «دریا» آماده کرد.

    پس از اجرای «دریا» نعمت اللهی اعضای گروه و نوازنده هایش را معرفی کرد: حسین شریفی، حسن فراهانی (شیپور)، کیوان فرشیدی (گیتار باس)، احسان شریف (پرکاشن)، میلاد مجذوب (گیتار الکتیریکی) و داوود اریکه از جمله اعضای این گروه بودند.

    با نزدیک شدن لحظات ملکوتی اذان مغرب، کنسرت با طنین ترانه «ایران» به احترام ایران، پر حماسه و همگام با مردم در سالن طنین انداز شد و این اجرا هم به سرانجام رسید.

    گفتنی است چهره های حاضر در این مراسم، حجت اشرف زاده، لیلا بلوکات، بیتا فرهی، محسن خلیلی و سعید خلیلی بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=114316
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *