×
×

با محوریت آموزش رایگان موسیقی

  • کد نوشته: 111609
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کانون محتاب‌ با همراهی برنامه‌ی تلویزیونی «شب کوک» با محوریت آموزش رایگان موسیقی برای کودکان کار استعدادیابی می‌کند. درحاشیه‌ی نشست خبری افتتاحیه کانون محتاب‌ (حمایت از استعداد و توانایی‌های کودکان کار) که دوشنبه ۳۱ خرداد با حضور عوامل برنامه «شب کوک» باربد بابائی‌، مهدی یغمایی و پوریا‌ حیدری برگزار شد، «باربد بابائی» کارگردان هنری و […]

    با محوریت آموزش رایگان موسیقی
  • ۳c51a47aa2c67ba8828035ebb5e3bf67_Lکانون محتاب‌ با همراهی برنامه‌ی تلویزیونی «شب کوک» با محوریت آموزش رایگان موسیقی برای کودکان کار استعدادیابی می‌کند.

    درحاشیه‌ی نشست خبری افتتاحیه کانون محتاب‌ (حمایت از استعداد و توانایی‌های کودکان کار) که دوشنبه ۳۱ خرداد با حضور عوامل برنامه «شب کوک» باربد بابائی‌، مهدی یغمایی و پوریا‌ حیدری برگزار شد، «باربد بابائی» کارگردان هنری و مجری برنامه «شب کوک» نیز با تایید خبر گفته است: تاکنون نوازندگان زیادی را در خیابان دیده‌ایم که به دو دسته تقسیم می‌شوند. یکسری نوازنده‌هایی که سواد موسیقیایی ندارند و دسته دیگر کسانی که در این رشته تحصیل کرده‌اند ما قصد داریم نسبت به آموزش و  حضور جدی آن‌ها در حوزه موسیقی اقدام کنیم بنابراین در این زمینه نیازمند حمایت ارگان‌های مختلف هستیم.

    «مهدی یغمایی» از داوران برنامه‌ی شبکوک نیز در ادامه گفته است: بسیاری از این نوازندگان به صورت اصولی کار نکردند اما بسیار خوب ساز می‌زنند به همین علت نیازمند حمایت هستند.

    گفتنی است در این راستا کانون محتاب کودکان را به فرهنگسراها معرفی کرده تا با آموزش از طریق دوره‌های رایگان برای فصل جدید تحصیلی آماده شوند و سپس معرفی ظرفیت‌های آن‌ها به شهروندان انجام می‌گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=111609
       
    برچسب ها کانون محتاب‌

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *