×
×

«قوه قضاییه در مورد اصل برگزاری کنسرت‌ها صحبتی ندارد»

  • کد نوشته: 110732
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها در استان‌های مختلف ارائه داد. حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای درباره‌ برگزاری کنسرت‌هایی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: «مواردی از این کنسرت‌ها به دستور دادستان برگزار نشده و در موارد دیگر کسی متعهد نشده که مسائل امنیتی و خلاف قانون که ممکن است در […]

    «قوه قضاییه در مورد اصل برگزاری کنسرت‌ها صحبتی ندارد»
  • حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای

    حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای

    سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها در استان‌های مختلف ارائه داد.

    حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای درباره‌ برگزاری کنسرت‌هایی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: «مواردی از این کنسرت‌ها به دستور دادستان برگزار نشده و در موارد دیگر کسی متعهد نشده که مسائل امنیتی و خلاف قانون که ممکن است در آنه ارخ دهد را بر عهده بگیرد.»

    وی افزود:‌ «همانطور که بارها گفته شده مجوز کنسرت را دولت و وزارت ارشاد صادر می‌کنند و قوه قضاییه در مورد اصل برگزاری این کنسرت‌ها صحبتی ندارد. بنابراین در بسیاری از استانها و شهرها در سالهای گذشته کنسرت‌ها برگزار شده و مجوز آن را وزارت ارشاد داده است. تعداد معدودی هم گزارشش از ناحیه نیروی انتظامی و اطلاعات آمده که به قوه قضاییه و دادستان داده شده است که پیش‌بینی شده در این کنسرت‌ها اقدامات خلاف قانون رخ می‌دهد.»

    وی افزود: «دادسرا هم در پاره‌ای از موارد به برگزارکنندگان این کنسرت‌ها گفته که کسی بیاید و متعهد شود که مسائل خلاف قانون و خلاف عفت عمومی در آنها صورت نمی‌گیرد در این صورت ما حرفی نداریم. اما اگر کسی متعهد نشود دادستان از برگزاری این کنسرت‌ها جلوگیری می‌کند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=110732
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *