×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 110350
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoمجموعه تلویزیونی «پادری» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» و تهیه کنندگی «سید محمود رضوی» شب های ماه مبارک رمضان با صدای «علی زندوکیلی» روی آنتن شبکه یک می رود.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • zand-vakiliمجموعه تلویزیونی «پادری» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» و تهیه کنندگی «سید محمود رضوی» شب های ماه مبارک رمضان با صدای «علی زندوکیلی» روی آنتن شبکه یک می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ترانه این قطعه توسط داوود غلامی سروده شده و علی زند وکیلی ملودی این اثر را ساخته است، گروه زند هم کار تنظیم «پادری» را برعهده داشته اند

    در خلاصه داستان این مجموعه که با دست مایه های طنز همراه است، آمده: «قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد…»

    تدوین مجموعه تلویزیونی «پادری» برعهده رضا بهارانگیز است و شهرام کیور آن را صداگذاری کرده است. جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت پیشه بازیگران اصلی سریال هستند.

    در ادامه می توانید «پادری» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=110350
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *