×
×

با نمایش آثاری از ناصر پلنگی

  • کد نوشته: 110320
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • نمایشگاه «سمفونی صلح» با نمایش آثاری از ناصر پلنگی، ساغر مسعودی و کاوه آفاق از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه در گالری آریانا برپا می شود. نمایشگاه «سمفونی صلح» از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه با نمایش آثاری از ناصر پلنگی، ساغر مسعودی و کاوه آفاق در گالری «آریانا» برپا شد. در این نمایشگاه ١٠ […]

    با نمایش آثاری از ناصر پلنگی
  • ۲۱۰۳۵۹۷نمایشگاه «سمفونی صلح» با نمایش آثاری از ناصر پلنگی، ساغر مسعودی و کاوه آفاق از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه در گالری آریانا برپا می شود.

    نمایشگاه «سمفونی صلح» از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه با نمایش آثاری از ناصر پلنگی، ساغر مسعودی و کاوه آفاق در گالری «آریانا» برپا شد.

    در این نمایشگاه ١٠ اثر هنری از مجسمه سازی های ناصر پلنگی به همراه دو نقاشی از او در معرض دید عموم قرار می گیرد. ناصر پلنگی  از هنرمندان شاخص هنرهای تجسمی با آثاری که محوریت آنها موسیقی است در این نمایشگاه حضور دارد. ۱۰ اثر نقاشی از ساغر مسعودی نیز که به صورت آبستره و اکسپرسیونیستی کار شده اند در نمایشگاه سمفونی صلح دیده می شود.

    کاوه آفاق را بیشتر به عنوان یک چهره  موسیقایی می شناسیم، با توجه به سابقه تحصیل در رشته معماری و تجربه هایی که در زمینه نقاشی دارد با ۱۰ اثر از خود با موضوع هایی همچون محیط زیست، معماری و صلح کنار ناصر پلنگی و ساغر مسعودی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

    نکته  جالب توجه دیگری که با نام ا نمایشگاه «سمفونی صلح» سنخیت و هماهنگی دارد نمایش یکی از سازهای گیتار کاوه آفاق است که بر آن نقاشی کرده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

    تمام آثاری که در این مجموعه وجود دارند قابل خریداری هستند و از ۲۱خرداد تا دوم تیر ماه در گالری آریانا الهیه در دسترس علاقمندان قرار می‌ گیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=110320
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *