×
×

هوشنگ کامکار اعلام کرد

  • کد نوشته: 1081
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • هوشنگ کامکار از اجرای گروه کامکارها با ارکستر سمفونیک بغداد در شهر سلیمانیه و هولر خبر داد. هوشنگ کامکار آهنگساز و سرپرست گروه کامکارها گفت: امسال بعد از ماه مبارک رمضان قصد داریم با بخشی از نوازندگان ارکستر سمفونیک بغداد و نوازنده‌های سلیمانیه کارهای سمفونیک کامکارها را اجرا کنیم. وی ادامه داد: از آنجایی که […]

  • هوشنگ کامکار از اجرای گروه کامکارها با ارکستر سمفونیک بغداد در شهر سلیمانیه و هولر خبر داد.
    هوشنگ کامکار آهنگساز و سرپرست گروه کامکارها گفت: امسال بعد از ماه مبارک رمضان قصد داریم با بخشی از نوازندگان ارکستر سمفونیک بغداد و نوازنده‌های سلیمانیه کارهای سمفونیک کامکارها را اجرا کنیم.
    وی ادامه داد: از آنجایی که قبلا این قطعات را با عدنان کریم ضبط کرده‌ایم ، در این کنسرت نیز این خواننده ارکستر را همراهی می‌کند.
    این آهنگساز بیان داشت: برای این کنسرت‌ها اگر لازم شد تعدادی از نوازنده‌های ایران را نیز با خود می‌بریم.
    سرپرست گروه کامکارها گفت:در طول سال‌ها چند کار سمفونیک من و ارسلان ساخته‌ایم که قصد داشتیم آن ها را خارج از ایران اجرا کنیم به همین منظور در سفری که به لندن داشتیم طی رایزنی با ارکستر سمفونیک لندن به نتایجی دست یافتیم.
    وی ادامه داد: به دنبال مذاکراتم قرار شد نت‌های این آثار را به آنها بدهیم که در صورت امکان این کارها با ارکستر سمفونیک لندن اجرا شوند.
    این آهنگساز با بیان این که چنین اجراهایی برای ما پر هزینه است، بیان داشت: انجام چنین کارهایی برای ما مشکل است چرا که سرمایه زیادی را می‌طلبد در این صورت یا کسی باید سرمایه‌گذاری کند یا خود گروه‌های خارجی اقدام به اجرا کنند.
    کامکار در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم با ارکستر سمفونیک لندن نیز بتوانیم این کارها را اجرا کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1081
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *