×
×

درباره اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی

  • کد نوشته: 1076
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • مستر کلاس «رضا عالمی»، موسیقیدان و نوازنده درباره اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی، در بوکان برگزار می‌شود. «رضا عالمی» کنسرمایستر و سرگروه ارکستر موسیقی ملی ایران و مایستر ویولن دوم‌های ارکستر سمفونیک تهران امروز شنبه – ۱۱ اردیبهشت – در شهرستان بوکان درباره‌ی اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی در مبانی و ساز، مستر کلاس برگزار […]

  • مستر کلاس «رضا عالمی»، موسیقیدان و نوازنده درباره اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی، در بوکان برگزار می‌شود.

    «رضا عالمی» کنسرمایستر و سرگروه ارکستر موسیقی ملی ایران و مایستر ویولن دوم‌های ارکستر سمفونیک تهران امروز شنبه – ۱۱ اردیبهشت – در شهرستان بوکان درباره‌ی اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی در مبانی و ساز، مستر کلاس برگزار می‌کند.

    او به دعوت «کیوان توسلی»؛ مدیر آکادمی موسیقی آونگ، مستر کلاس اصول پیشرفته و تکنیکی موسیقی در مبانی و ساز شامل سازهای زهی آرشه‌ای و مضرابی، بادی و سلفژ در دو سطح جداگانه برای مدرسان و هنرجویان را در مکان آکادمی موسیقی آونگ برگزار می‌کند.

    در این دوره‌ی آموزشی «رضا عالمی» درباره مباحث تخصصی موسیقی و پیدایش موسیقی سمفونیک ایران صحبت خواهد کرد و همچنین در چند نشست جداگانه با هنرجویان سازهای زهی آرشه‌ای، مضرابی، بادی و علاقه‌مندان موسیقی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

    «کیوان توسلی» ؛مدیر آکادمی موسیقی آونگ در مورد نحوه برگزاری این مستر کلاس گفت: پس از پیگیری‌های بسیار موفق شدیم با موافقت رضا عالمی این دوره کارگاه آموزشی برای اولین‌بار در شهر بوکان را برگزار کنیم.

    توسلی همچنین ابراز امیدواری کرد: در پایان این دوره از کلاس‌ها مدرسان موسیقی و نوازندگان سازهای زهی آرشه‌ای، مضرابی، بادی و کلیه شرکت‌کنندگان به شناخت بیشتری از موسیقی کلاسیک و ایرانی و همچنین به سطح بالاتری از هنرشان برسند.

    این مستر کلاس تخصصی در روز شنبه – ۱۱ اردیبهشت – جاری با حضور مدرسان موسیقی و نوازندگان و هنرمندانی از شهرهای استان‌های آذربایجان غربی و کردستان در شهرستان بوکان برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1076
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *