×
×

پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 107264
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • پنجمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی، پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۸ و با حمایت موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و فرهنگسرای ارسباران در فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.
    +ورود به این مراسم برای عموم آزاد می باشد

    پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری
  • photo_2016-05-09_22-22-32پنجمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۸ و با حمایت موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و فرهنگسرای ارسباران در فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این دوره از جشنواره ۴ رشته در بخش اصلی و جنبی به رقابت می پردازند و نیز سایت و وبلاگ موسیقی برگزیده سال نیز به انتخاب داوران معرفی خواهد شد، در شب اجرای جشنواره، ۴ گروه موسیقی نیز به اجرا خواهند پرداخت.

    در پنجمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی، ارکستر نوجوانان ایران به رهبری «شهرام توکلی»، گروه «صدای آناتولی» به سرپرستی و خوانندگی «هادی سپهری» و نوازندگی «هادی سپهری» با باغلاما، محمد کربلایی (کمانچه)، مهسا شهبازیان (قانون)، سپیده شایان راد (دَربوکه)، امیر سید احمد (دُهل)، احسان ید احمد (پرکاشن و کانکاشن)، امیر محمد کاظمی (کوارتت زهی متسو با اجرای ویولن١)، بهار فلسفی (ویولن٢)، ساغر مقدم فر (ویولا)، سهراب ملک زاده (ویولنسل) و سعید محمدعلی (سرپرست و مدیریت هنری) و دوئت سنتور و کمانچه با اجرای مسعود نجفی و علیرضا دریایی، به روی صحنه خواهند رفت.

    دبیری این دوره از جشنواره را «سجاد پورقناد» و داوری آن را مهران پورمندان، دکتر هومان اسعدی، هادی سپهری، دکتر کیوان آقامحسنی و سعید یعقوبیان به عهده دارند.

    شایان ذکر است که در شب برگزاری پنجمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد و ورود برای عموم آزاد می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=107264
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *