×
×

«با شرایط فعلی بسیاری از نوازندگان دیگر حاضر نیستند‌، سر تمرین‌ها حاضر شوند»

  • کد نوشته: 107155
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • هورن‌نواز ارکستر سمفونیک تهران اظهار کرد: با شرایط فعلی بسیاری از نوازندگان دیگر حاضر نیستند‌، سر تمرین‌ها حاضر شوند و من هم حتما شکایت می‌کنم. باربد بیات بیان کرد: اگر ما نوازندگان، منتظر جهت وزش باد و منفعت‌های خودمان بودیم، هیچ‌گاه دنباله‌رو استاد علی رهبری نمی‌شدیم. در این ۱۲ – ۱۳ ماه فقط برای این‌که […]

    «با شرایط فعلی بسیاری از نوازندگان دیگر حاضر نیستند‌، سر تمرین‌ها حاضر شوند»
  • باربد بیات

    باربد بیات

    هورن‌نواز ارکستر سمفونیک تهران اظهار کرد: با شرایط فعلی بسیاری از نوازندگان دیگر حاضر نیستند‌، سر تمرین‌ها حاضر شوند و من هم حتما شکایت می‌کنم.

    باربد بیات بیان کرد: اگر ما نوازندگان، منتظر جهت وزش باد و منفعت‌های خودمان بودیم، هیچ‌گاه دنباله‌رو استاد علی رهبری نمی‌شدیم. در این ۱۲ – ۱۳ ماه فقط برای این‌که زحمات ایشان را نادیده نگیریم و برای احترام به تمرین‌ها می‌آمدیم. تا عصر ۱۸ اردیبهشت‌ماه هم به‌صورت منظم تمام تمرین‌ها را انجام دادیم.

    او ادامه داد: ما برای کنسرت چین کاملا آماده بودیم و قرار بود، دو شب هم در ایران اجرا داشته باشیم. هر وقت آقای رهبری از ما خواسته‌اند، ما سر تمرین حاضر شده‌ایم. تمام بچه‌هایی که اسفندماه در آزمون ارکستر شرکت کرده و انتخاب شده بودند، به‌طور مرتب در این مدت تمرین کردند و اکنون هم از بنیاد رودکی طلب داریم.

    این نوازنده با بیان این‌که برخی اعضای ارکستر برخوردی را که با علی رهبری شده است، بر نمی‌تابند، گفت: آقای رهبری تا همین روز گذشته به ما می‌گفت که اوضاع درست می‌شود و ما هم به احترام او کاری نکردیم. ما چیز زیادی از بنیاد رودکی نمی‌خواهیم فقط از قراردادهای ۳۰ روزه‌مان صحبت می‌کنیم که حق طبیعی ماست؛ اما اکنون من قصد دارم وکیل بگیرم و شکایت کنم. آن‌ها باید تمام حقوق، بیمه‌ و جریمه‌ها را به ما پرداخت کنند. هر نوازنده‌ای هم که بخواهد، می‌تواند در کنار من از این حق استفاده کند.

    به گزارش ایسنا، جلسه‌ی شورای ارکستر سمفونیک تهران ۱۸ اردیبهشت‌ماه باعث دلخوری علی رهبری و فرهاد فخرالدینی و ترک جلسه توسط این دو هنرمند شد. این در حالی است که نوازندگان هنوز نتوانسته‌اند قرارداد ۳۰ روز در ماه را با بنیاد رودکی منعقد کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107155
       
    برچسب ها باربد بیات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *