×
×

به ویژه آهنگ «استارت می آپ»

  • کد نوشته: 106847
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «رولینگ استونز» از دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه برای مبارزات ریاست جمهوری آمریکا خواسته است تا از آهنگ‌های این گروه در تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکند. به نقل از بی بی سی، آهنگ‌های این گروه به ویژه «استارت می آپ» در بسیاری از گردهمایی‌های انتخاباتی ترامپ پخش شده است، اما اکنون رولینگ […]

    به ویژه آهنگ «استارت می آپ»
  • ۲۰۶۹۲۴۸گروه موسیقی «رولینگ استونز» از دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه برای مبارزات ریاست جمهوری آمریکا خواسته است تا از آهنگ‌های این گروه در تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکند.

    به نقل از بی بی سی، آهنگ‌های این گروه به ویژه «استارت می آپ» در بسیاری از گردهمایی‌های انتخاباتی ترامپ پخش شده است، اما اکنون رولینگ استونز می‌گوید که آنها هیچگاه اجازه پخش آهنگ‌هایشان را به دونالد ترامپ نداده‌اند.

    از آغاز مبارزات انتخاباتی ترامپ تاکنون، برخی دیگر از چهره‌های مشهور دنیای موزیک از وی خواسته‌اند تا از پخش آهنگ‌های آنها در گردهمایی‌های خود و برای به هیجان آوردن شرکت‌کنندگان، جلوگیری کند؛ ادل، ایرو اسمیت و نیل یانگ از جمله این چهره‌ها هستند.

    دونالد ترامپ اکنون با توجه به کنار کشیدن دو رقیب اصلی خود در مبارزات ابتدایی درون حزبی، عملا تنها نفر باقی مانده است و به احتمال زیاد در مجمع انتخاباتی حزب در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، به عنوان نامزد نهایی این حزب برای رقابت‌های اصلی ریاست جمهوری آمریکا معرفی خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=106847
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *