×
×

تازه ترین نشست «گفتمات ضرب اصول» برگزار می شود

  • کد نوشته: 106324
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نقد و بررسی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر موضوع تازه ترین نشست «گفتمات ضرب اصول» است که روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران میزبان دوستداران موسیقی است. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پنجمین جلسه از سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول» دو شنبه ۱۳ اردیبهشت با موضوع نقد و بررسی […]

    تازه ترین نشست «گفتمات ضرب اصول» برگزار می شود
  • ۱۹۹۴۳۰۳نقد و بررسی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر موضوع تازه ترین نشست «گفتمات ضرب اصول» است که روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران میزبان دوستداران موسیقی است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پنجمین جلسه از سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول» دو شنبه ۱۳ اردیبهشت با موضوع نقد و بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    این نشست که پیشتر قرار بود اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بلافاصله بعد از پایان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با حضور مسئولان جشنواره برگزار شود با تقاضای حمیدرضا نوربخش مدیر جشنواره به فروردین ماه ۹۵ موکول شد. فروردین ماه امسال نیز یک بار دیگر این نشست با خواست نوربخش به تاخیر افتاد تا بالاخره دوشنبه این هفته برگزاری آن تدارک دیده شود. در نهایت این نشست با حضور مانی جعفرزاده و امیرعباس ستایشگر به عنوان منتقد و رضا مهدوی به عنوان کارشناس مجری از ساعت ۱۸ روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود.

    در پنجمین نشست «گفتمان ضرب اصول» زوایای مختلف سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

    پیش از این چهار جلسه «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» و «بررسی مشکلات کنسرت ها (اجراهای زنده)» برگزار شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=106324
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *