×
×

توسط نشر و پخش جوان

  • کد نوشته: 105208
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «واژه های سیمانی» با شعرخوانی «لیلی علیزاده» توسط نشر و پخش جوان منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «واژه های سیمانی» را در ادامه ببینید

    توسط نشر و پخش جوان
  • آلبوم «واژه های سیمانی»

    آلبوم «واژه های سیمانی»

    آلبوم «واژه های سیمانی» با شعرخوانی «لیلی علیزاده» توسط نشر و پخش جوان منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل ۵ قطعه به نام های «از دور … گفت و گوی محوی به گوش نمی رسد»، «این بار نزدیک تر تا یک حدود مشخص»، «رقص دود در کنار رادیوی خاموش»، «حالت تهوع بعد از آرامش» و «غروب سوخته با ساقه های علف» است که اشعار آن ها از بین سروده های «وریا مظهر»، «رضا بروسان»، «شیون فومنی» و «بیژن نجدی» توسط «محسن محبی» انتخاب شده است. «فرید حامدی» (روهینا) نیز انتخاب موسیقی قطعات این آلبوم را از آثار ادیب پراگ و طراحی کاورها را بر عهده داشته و ناگفته نماند که این آلبوم در استودیو پیکادو میکس و مسترینگ شده است.

    شهرت ادیب پراگ در سبک موسیقی معاصر و الکترونیک مینیمال است. وی یکی از نوابغ برجسته موسیقی معاصر جهان به شمار می آید و با نوعی نگاه خاص و منحصر به فرد به ریتم ها و ملودی های مینیمال به تولید آثاری متفاوت پرداخته که در سرتاسر جهان در بین منتقدین و مخاطبان، به موفقیت های کم نظیری دست پیدا کرده است، از مشخصه های آثار و موسیقی فیلم های ساخته وی می توان به کاربرد فرکانس های نامانوس، ریتم های شکسته و بر عکس و هارمونی های پیچیده اشاره کرد.

    محسن محبی در حاشیه این آلبوم نوشته است: «این اثر بر اساس دغدغه های اجتماعی و درونی چند نسل تولید شده: مبانی روانشناختی و سورئالیستی آن، زبان ناب شاعران آوانگارد، موسیقی مینیمال و مدرن، صدای لیلی علیزاده که از جنس یک صدای واقعی و بدون افکت بوده، در کنار هم، شنونده را در ابتدا به خود خویشتنش ارجاع می دهد و در هاله ای از حس سرد انسان معاصر فرو می برد که برای برونرفت از آن با دور باطلی از همان دغدغه ها درگیر است. فضایی بدون زمان و مکان که انگاری هرگز وجود ندارد. صدای این اثر بسیار صریح و بی پرده است. حقایقی در آن گفته شده تا حدودی تلخ هستند؛ نه البته تلخ تر از حقایقی که گفته نشده است.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «واژه های سیمانی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «واژه های سیمانی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «واژه های سیمانی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105208
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *