×
×

رونمایی از دموی این اثر

  • کد نوشته: 105188
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoتمام مراحل تولید ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» به پایان رسیده و این اثر سی ام فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می شود، پیش فروش این اثر نیز از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شده است.
    +اولین کنسرت آلبوم «دیوونه‌وار» روز چهارم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد

    رونمایی از دموی این اثر
  • برای بزرگنمایی کلیک کنید

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    تمام مراحل تولید ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» به پایان رسیده و این اثر سی ام فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می شود، پیش فروش این اثر نیز از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل نه قطعه است و تنظیم‌های قطعات توسط «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «مهران خالصی» و «مهران عباسی» انجام شده و تمامی ترانه‌ها هم از سروده‌های «علی ایلیا» است.

    اولین کنسرت آلبوم «دیوونه‌وار» روز چهارم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد، علاقه مندان برای تهیه بلیت‌ این کنسرت می توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است که پیش از این آلبوم «کما ۱»، «کما۲»، «کما۳»، «خوشبختی» و «از عشق» از حمید عسکری منتشر و راهی بازار شده است.

    در ادامه می توانید برای پیش خرید «دیوونه‌وار» و دیدن پوستر این اثر به همراه دموی صوتی آن، به سایت «بییپ تونز» مراجعه کنید.

    +«دیوونه‌وار» را سفارش دهید و دموی صوتی این اثر را انلاین بشنوید (صفحه مخصوص آلبوم)

    https://musiceiranian.ir/?p=105188
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *