×
×

سینا ذکایی خبر داد:

  • کد نوشته: 105004
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران با اعلام تازه ترین فعالیت های این مجموعه، از همکاری مستقل خود با نیما رییسی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت خبر داد. سینا ذکایی درباره تازه ترین فعالیت های ارکستر سازهای بادی تهران بیان کرد: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اولین کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران […]

    سینا ذکایی خبر داد:
  • ۲۰۴۶۸۵۹سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران با اعلام تازه ترین فعالیت های این مجموعه، از همکاری مستقل خود با نیما رییسی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت خبر داد.

    سینا ذکایی درباره تازه ترین فعالیت های ارکستر سازهای بادی تهران بیان کرد: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اولین کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی بنده و رهبری ارکستر جاوید مجلسی بعد از ایام ماه مبارک رمضان در تالار وحدت تهران برگزار می شود. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات همیشگی که در کنسرت های گروه بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، قطعات جدیدی ولی در سبک کاری گروه به تماشاگران ارائه خواهد شد.

    وی ادامه داد: ما در این کنسرت از خواننده مهمان استفاده نخواهیم کرد اما به طور حتم یک یا چند نوازنده به عنوان نوازنده مهمان به ما اضافه می شوند که همگی از نوازندگان خوب و شایسته موسیقی کشورمان هستند و می توانند ما را در اجرای یک کنسرت با کیفیت کمک کنند.

    این نوازنده فلوت درباره فعالیت های شخصی خود در عرصه موسیقی نیز گفت: به زودی در صورت فراهم شدن امکانات اجرایی و مکان برگزاری برنامه، کنسرت مشترکی را با نیما رییسی بازیگر و گوینده خوب کشورمان برگزار می کنم که حال و هوای بسیار متفاوتی دارد. در این کنسرت تلاش می‌کنیم با موسیقی که حال و هوای ایرانی دارد فضای جدیدی را به مخاطب ارائه دهیم که برای آنها جذابیت داشته باشد. این کنسرت قرار بود اردیبهشت ماه امسال برگزار شود اما با توجه به اینکه سالن اجرا را در تاریخ مقرر نتواستیم هماهنگ کنیم تاریخ برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد که به زودی درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

    سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از انتشار یک آلبوم ویژه با محوریت نوازندگی فلوت و همکاری یک ارکستر کوچک خبر داد و گفت: چندی پیش در یکی از سایت های اینترنتی آهنگی را به سفارش مدیران این سایت بارگذاری کردم که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. همین موضوع بهانه ای شد که برای تولید یک آلبوم موسیقی با سولوی فلوت و همراهی یک ارکستر کوچک کارهایی را انجام دهم که بتواند در عین رعایت اصول فنی و تکنیکی آثار موسیقایی، برای مردم هم لذت بخش باشد. این فرایند کاری هم اکنون در حال انجام است و بنده به زودی تازه ترین آلبوم خودم را در بازار موسیقی منتشر می کنم.

    ذکایی در پایان درباره تجربه حضور خود در فیلم سینمایی «سرقت مردان خاکستری» به کارگردانی امیر شهاب رضویان گفت: من اصولا بازیگر نیستم و چندان هم تمایلی برای ورود به این عرصه ندارم اما از وقتی امیر شهاب رضویان پیشنهاد حضور در این فیلم را به ما داد به جهت دوستی که با این کارگردان داشتم پذیرفتم که در کار حضور داشته باشم و تصور می کنم تجربه لذت بخش و حرفه ای از کار در آمده که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. به هر حال حرفه من بازیگری نیست ولی همین که در یک اثر با یک روند حرفه ای فعالیت کردم خوشحالم.

    ارکستر سازهای بادی تهران چندی پیش با خوانندگی عالیم قاسم اف خواننده شهیر جمهوری آذربایجان کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=105004
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *