×
×

دلنوازان، یازدهم اردیبهشت

  • کد نوشته: 1036
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • دلنوازان، یازدهم اردیبهشت، تصنیف زیبایی را با اجرای غلامحسین بنان به سمع شنوندگان می رساند. غلامحسین بنان خواننده ایرانی است که از سالهای ۱۳۲۱ تا دهه ۵۰ در زمینه موسیقی ملی ایران فعالیت داشت. حوریه تاجیک سردبیر برنامه در گفت وگو با سایت خبری رادیو ایران، ضمن بیان این که، دلنوازان از شنبه تا پنج […]

  • دلنوازان، یازدهم اردیبهشت، تصنیف زیبایی را با اجرای غلامحسین بنان به سمع شنوندگان می رساند.

    غلامحسین بنان خواننده ایرانی است که از سالهای ۱۳۲۱ تا دهه ۵۰ در زمینه موسیقی ملی ایران فعالیت داشت.
    حوریه تاجیک سردبیر برنامه در گفت وگو با سایت خبری رادیو ایران، ضمن بیان این که، دلنوازان از شنبه تا پنج شنبه هرهفته، با هدف آشنایی بیشتر شنوندگان با آثار فاخرایرانی، مهمان خانه های مردم می شود، افزود: این برنامه روز شنبه یازدهم اردیبهشت، برای علاقمندان صدای زنده یاد غلامحسین بنان، در مایه شوشتری تصنیف «چه می خواهی را» به آهنگسازی اکبر محسنی پخش می کند.
    گفتنی است، اکبر محسنی آهنگساز و نوازنده صاحب نام عود (بربط) ، تار و ویولن، و معلم موسیقی ایرانی بود. او که هنر را نزد علینقی وزیری آموخت سالها زیر نظر روح الله خالقی آهنگساز به نام ایرانی به تدریس در انجمن موسیقی ملی و نوازندگی در ارکسترهای آن پرداخته بود.
    لازم به ذکر است، حوریه صداقتی گوینده و حوریه تاجیک سردبیر و تهیه کننده برنامه هستند.
    علاقمندان می توانند روز شنبه یازدهم اردیبهشت، ساعت ۱۲:۰۰ این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج AM 900 KHz وFM 9/93 MHz دریافت نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1036
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *