×
×

در این مسابقات ۱۲ قطعه اجرا می کنیم

  • کد نوشته: 1023
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران گفت: تمام مشکلات ما برای حضور در مسابقات جهانی آواز جمعی در چین حل شده است و با تمام توان در این جشنواره شرکت خواهیم کرد. میلاد عمرانلو گفت: ‌امروز نخستین پیش پرداخت را برای شرکت درمسابقات جهانی آواز جمعی چین را از انجمن موسیقی ایران دریافت کردیم و […]

  • میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران گفت: تمام مشکلات ما برای حضور در مسابقات جهانی آواز جمعی در چین حل شده است و با تمام توان در این جشنواره شرکت خواهیم کرد.

    میلاد عمرانلو گفت: ‌امروز نخستین پیش پرداخت را برای شرکت درمسابقات جهانی آواز جمعی چین را از انجمن موسیقی ایران دریافت کردیم و با اطمینان ازشرکت دراین رویداد مهم هنری بین المللی از دیشب تمرینات خود راسر گرفتیم و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در مجموع هفته ای ۱۲ ساعت تمرین خواهیم کرد.
    عمرانلو گفت: در این مسابقات ۱۲ قطعه را که شامل ۴ قطعه فولکلور، ۴ قطعه پاپ و ۴ قطعه کر مجلسی هستند، را اجرا خواهیم کرد و نتهای آنها نیز ارسال شده است.
    وی افزود: مدالی که در این مسابقات که امیدوارم آن را دریافت کنیم داده می‌شود به دلیل اعتبار بالای آن می‌تواند رتبه ما را در جهان که اکنون ۵۰ هستیم را بالاتر بیاورد.
    سرپرست گروه موسیقی آوازی تهران گفت:‌ امروز نیز ایمیلی از مسوولان چینی در یافت کردم مبنی براینکه برای گروه ما به جز برنامه مسابقات که ۳ اجرا در سه روز است، ۲ اجرای دیگر نیز در نظر گرفته اند که به صورت کنسرت و جدای از مسابقات برگزار می شود.
    وی در ادامه گفت: یکی از اجراها همراه با ارکستر فیلارمونیک شانگهای در اکسپوی آن شهر برگزار خواهد شد و دیگری نیز در شهر شائوژینگ خواهد بود.
    لازم به یادآوری است میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی از دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه است و از سال ۱۳۷۹ همکاری خود را با ارکستر سمفونیک تهران به عنوان نوازنده سازهای ضربی آغاز کرده و تاکنون در کنسرتهای متعددی به همراه رهبرانی چون لوریس چکناواریان، علی رهبری، شهرداد روحانی، فریدون ناصری، نادر مشایخی و … شرکت داشته است.
    میلاد عمرانلو در زمینه آهنگسازی از آهنگساز برجسته تاجیکستان طالب خان شهیدی و همچنین احمد پژمان، خیام میرزازاده، پروفسور دیچکو استفاده کرده است. همچنین دوره های Master class رهبری را نیز نزد لوریس چکناویان و ایرج صهبائی گذرانده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1023
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *