×
×

با شعری از عبدالجبار کاکایی

  • کد نوشته: 101360
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • حسام‌الدین سراج – خواننده موسیقی سنتی – جدیدترین عضوی است که به گروه «هیهات» پیوسته است و به‌عنوان خواننده تیتراژ پایانی، با این پروژه سینمایی همکاری می‌کند. شعر این قطعه توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است که با نگاهی مدرن و متناسب با حال‌وهوای فیلم، مضامین عاشورایی را برای مخاطبان تداعی می‌کند. فیلم سینمایی «هیهات» […]

    با شعری از عبدالجبار کاکایی
  • حسام‌الدین سراج

    حسام‌الدین سراج

    حسام‌الدین سراج – خواننده موسیقی سنتی – جدیدترین عضوی است که به گروه «هیهات» پیوسته است و به‌عنوان خواننده تیتراژ پایانی، با این پروژه سینمایی همکاری می‌کند.

    شعر این قطعه توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است که با نگاهی مدرن و متناسب با حال‌وهوای فیلم، مضامین عاشورایی را برای مخاطبان تداعی می‌کند.

    فیلم سینمایی «هیهات» با نام بین‌المللی Never به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی توسط دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم‌دوست و روح‌الله حجازی کارگردانی شده که حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی‌احمد و خسرو شهراز و … از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

    مسعود سخاوت‌دوست (آهنگساز)، سیاوش سازآبادی (دستیار آهنگساز)، فریدون محمدبیگی (آواز محلی)، سولماز بدری و مهسا اسدی (آواز سوپرانو)، حامد عابدی، محمد مرشدی و رضا ایمانی (گروه تنور)، مهرداد عالمی (ویلنسل)، میثم مروستی و میلاد عالمی (ویولن)، محمدرضا مردانی و رسام لوردکانی (گیتار)، فرامرز گلزار (بالابان)، حامد عابدی، حسام تنهایی و جلال ماخانی (گروه پرکاشن)، سعید مرقشینی (عود)، سیف‌الله شکری (چنگ بین‌النهرین)، مهدی محمودآبادی (تارباس)، علیرضا نکولعل (ناظر ضبط) ۲۱ نوازنده‌ای هستند که این گروه را در خلق این اثر هنری همراهی می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=101360
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *