×
×

حمید طالب‌زاده:

  • کد نوشته: 10017
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۶ دیدگاه
  • حمید طالب‌زاده با وجودی که تا کنون پایش را از قوانین و چارچوب‌ها و ضوابط بیرون نگذاشته، همچنان غیر مجاز بوده و موفق به انتشار مجاز آلبوم خود نشده است. این خواننده در این باره گفت: کماکان فعالیت می‌کنم ولی با توجه به اینکه مجوز ندارم این فعالیت‌ها غیر مجاز تلقی شده و گفته می‌شود […]

  • حمید طالب‌زاده با وجودی که تا کنون پایش را از قوانین و چارچوب‌ها و ضوابط بیرون نگذاشته، همچنان غیر مجاز بوده و موفق به انتشار مجاز آلبوم خود نشده است. این خواننده در این باره گفت: کماکان فعالیت می‌کنم ولی با توجه به اینکه مجوز ندارم این فعالیت‌ها غیر مجاز تلقی شده و گفته می‌شود که دارم به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنم. اما این باعث نشده که از قوانین و چارچوب‌ها و ضوابط موجود در جامعه پا را فرا‌تر بگذارم.

    وی ادامه داد: من در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که پر از قانون است و هیچ وقت از قانون فرا‌تر نرفته‌ام. این را در همه آهنگهایی که از من شنیده‌اید می‌توانید درک کنید. آیا تا کنون کسی من و آهنگهایی که خوانده‌ام را ممیزی و سانسور کرده است؟ همه آهنگهایی که از من شنیده‌اید را به سلیقه خودم انتخاب کرده و خوانده‌ام. اگر خوب بوده، سلیقه خودم بوده و اگر بد بوده باز هم سلیقه خودمن است. همه این‌ها طبق معیارهای شخصی خودم بوده است.

    خواننده محبوب «همی چی آرومه» در ادامه خاطر نشان کرد: من راه خودم را می‌روم و محدودیتی برای خودم قائل نمی‌شوم چون احساس می‌کنم چارچوب‌ها را رعایت می‌کنم. من تا به حال کار بدی ارائه نکرده‌ام.

    در حالی حمید طالب‌زاده موفق به دریافت مجوز نشده که در فیلم‌های مختلف سینمایی از آهنگ معروف وی استفاده ابزاری می‌شود. نمونه آخر این دست از سواستفاده‌ها، استفاده از این آهنگ در اخراجی‌های ۳ بود. وی در این باره گفت: هیچ اجازه‌ای در خصوص استفاده از این آهنگ از من گرفته نشده است و این در حالی است که به هیچ وجه دوست ندارم این اتفاق بیافتد. نه تنها در این فیلم، بلکه در فیلم‌های دیگری که از این آهنگ من استفاده شده، از من اجازه گرفته نشده است. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد.

    طالب‌زاده که هیچ اقدامی در این رابطه نکرده گفت: برای چه باید اقدام کنم وقتی حرفم به جایی نمی‌رسد؟ فکر می‌کنید بر فرض اگر من از کسی شکایتی بکنمف چه اتفاقی می‌افتد؟ باور کنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و هیچ کس هیچ کاری نخواهد کرد. به همین دللی ترجیح می‌دهم حرفی نزنم. بگذار هر کس هر کاری دلش می‌خواهد انجام بدهد.

    وی درباره پیشنهاداتی که تا کنون برای آلبومش شده گفت: فعلا هیچ پیشنهادی را قبول نکرده‌ام. اما هیچ پیشنهادی را هم رد نمی‌کنم. اگر شرکتی قصد همکاری داشته باشد، بسته به شرایط آن حتما تصمیم خواهم گرفت. منتها تا زمانی که وارد مذاکره نشویم، نمی‌توانیم به هیچ نتیجه‌ای برسیم. باید ببینم در ازای پیشنهادی که می‌شود چه چیز را از دست می‌دهم و چه چیز به دست خواهم آورد. از هر پیشنهادی برای عرضه و انتشار آلبومم استفاده می‌کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=10017
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *