×
×

انتشار پیام «صلح‌خواهی» و «مهر» ایرانیان در پهناورترین کشور جهان

  • کد نوشته: 99486
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • «علی قمصری» این روزها در حال انجام پروژه‌ای است که «تار ایرانی، عشق جهانی» نام دارد. این آهنگساز و نوازنده‌ی تار در تور جدید کنسرت‌های خود بر روی ساز تخصصی‌اش تمرکز کرده تا گفت‌وگویی موسیقایی با هنرمندان برجسته‌ای از کشورهای دیگر را انجام دهد. آن‌طور که خود «قمصری» می‌گوید هدفِ این گفت و گوی موسیقایی هم انتشار پیام «صلح‌خواهی» و «مهر» ایرانیان است.
    +حسین نور شرق خوانندگی این کنسرت را برعهده داشت

    انتشار پیام «صلح‌خواهی» و «مهر» ایرانیان در پهناورترین کشور جهان
  • کنسرت علی قمصری

    کنسرت علی قمصری

    «علی قمصری» این روزها در حال انجام پروژه‌ای است که «تار ایرانی، عشق جهانی» نام دارد. این آهنگساز و نوازنده‌ی تار در تور جدید کنسرت‌های خود بر روی ساز تخصصی‌اش تمرکز کرده تا گفت‌وگویی موسیقایی با هنرمندان برجسته‌ای از کشورهای دیگر را انجام دهد. آن‌طور که خود «قمصری» می‌گوید هدفِ این گفت و گوی موسیقایی هم انتشار پیام «صلح‌خواهی» و «مهر» ایرانیان است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علی قمصری از تاریخ ۴ تا ١١ فوریه در مسکو، کازان و یکاترینبورگ به اجرای برنامه پرداخت، کنسرت این آهنگساز در سالن بزرگ چایکوفسکی با همراهی نوازندگانی چون حسین نور شرق، سیاوش روشن، کامران منتظری و مهرزاد اعظمی‌کیا بود و علاوه بر آن کوارتت زهی فیلارمونی شهرهای کازان و یکاترینبورگ، قمصری و حسین نور شرق را در اجرای این شهرها یاری دادند.

    در ادامه می توانید عکسهای اجرا و پشت صحنه کنسرت یکاترینبورگ را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=99486
       
    برچسب ها علی قمصری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *