×
×

آزمون نوازندگی برای جذب ۷۰ نوازنده برگزار شد

  • کد نوشته: 99303
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • در حالی که خبر می رسد ارکستر سمفونیک تهران قصد امضای قرارداد با ۷۰ نوازنده برای آغاز دور جدید فعالیت هایش را دارد، علی رهبری و دو موزیسین برجسته از بلغارستان و اسلواکی آزمون نوازندگی متقاضیان را برگزار کردند. آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران با نظارت علی رهبری(مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران)، امیل تاباکوف(رهبر ارکستر […]

    آزمون نوازندگی برای جذب ۷۰ نوازنده برگزار شد
  • ارکستر سمفونیک تهران

    ارکستر سمفونیک تهران

    در حالی که خبر می رسد ارکستر سمفونیک تهران قصد امضای قرارداد با ۷۰ نوازنده برای آغاز دور جدید فعالیت هایش را دارد، علی رهبری و دو موزیسین برجسته از بلغارستان و اسلواکی آزمون نوازندگی متقاضیان را برگزار کردند.

    آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران با نظارت علی رهبری(مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران)، امیل تاباکوف(رهبر ارکستر بلغاری) و دالیبور کاروای(ویلنیست اهل اسلواکی) در تالار وحدت برگزار شد.

    علی رهبری درباره این آزمون نوازندگی گفت: الان می خواستیم صرفا ببینیم که حداکثر می توانیم ۷۰ نفر نوازنده را جذب ارکستر سمفونیک تهران کنیم، حال امروز می بینیم که حدود ۱۰۰ نفر آمده اند و در این میان استعدادهایی را کشف کرده ایم که اصلا ندیده بودیم. بسیار خوشبختم که اعلام کنم تا همین الان چندین چهره تازه و جوان تست داده اند نظر ما را به خود جلب کرده اند.

    وی همچنین افزود: آزمونی که الان انجام شده می بایست برای مهر انجام می شد ولی خوشبختانه الان موفق شدیم این کار را با کیفیت انجام دهیم و فکر می کنم الان ارکستر سمفونیک تهران با افرادی تازه نفس و با یک هیئت داوری بین المللی قضاوت شده است و هیچ کس در هیئت داوری نبوده که با نوازنده ها رابطه داشته باشد که این نکته در ایران بسیار مهم است و جا دارد اعلام کنم همه چیز حرفه ای قضاوت شده و از فروردین ماه ارکستر جدید سمفونیک تهران با قرارداد تازه ای کار خود را شروع می کند.

    مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران عنوان کرد: بزرگترین اشکالی که مملکت ما در هنر خصوصا در موسیقی داشت این بود که موسیقی برای چند نفر بیشتر نبود و جلوی جوان ها خوب گرفته شده بود و اگر هم کاری برای جوان ها شده بود بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و اساسی نبوده است.

    این آزمون در حالی برگزار می شود که طی ماه های اخیر کش مکش ها و تنش های بسیاری بر سر تامین هزینه های ارکستر سمفونیک تهران به وجود آمده و همچنان بخشی از مطالبات نوازندگان این ارکستر پرداخت نشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=99303
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *