×
×

دو روز از وعده علی ترابی گذشت

  • کد نوشته: 99176
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • پنج ماه از برگزاری نهمین دوره جشنواره موسیقی جوان می گذرد و با وجود تاکید علی ترابی به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره مبنی بر انتشار اطلاعات مالی آن، اما همچنان اطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده است. نهمین جشنواره موسیقی جوان شهریور ماه گذشته در حالی برگزار شد که به درخواست رسانه ها قرار […]

    دو روز از وعده علی ترابی گذشت
  • جشنواره موسیقی جوان

    جشنواره موسیقی جوان

    پنج ماه از برگزاری نهمین دوره جشنواره موسیقی جوان می گذرد و با وجود تاکید علی ترابی به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره مبنی بر انتشار اطلاعات مالی آن، اما همچنان اطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده است.

    نهمین جشنواره موسیقی جوان شهریور ماه گذشته در حالی برگزار شد که به درخواست رسانه ها قرار بود علی ترابی پس از پایان این جشنواره، اطلاعات مالی آن را در راستای شفاف سازی منتشر کند.
    علی ترابی که در نهمین دوره جشنواره موسیقی جوان سمت دبیر اجرایی را بر عهده داشت ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ در گفتگو با خبرنگار تسنیم درباره انتشار هزینه های این جشنواره گفت: این که برخی‌ها از ما می‌خواهند در پنجمین روز جشنواره موسیقی جوان که هنوز هزینه‌های کلی جشنواره مشخص نیست، ریز هزینه‌های جشنواره را اعلام کنیم کمی عجیب است. اما با پایان جشنواره می‌توان هزینه‌های بخش‌های مختلف را اعلام کرد.
    به هر روی پس از پایان جشنواره این اتفاق نیافتاد و تا کنون که بیش از ۵ ماه از این مصاحبه می گذرد گفته دبیر اجرایی دوره قبل جشنواره موسیقی جوان هنوز محقق نشده است.
    این در حالی است که ۶ بهمن ماه امسال نیز نشست خبری دهمین جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت برگزار شد و علی ترابی به عنوان مدیر جشنواره به دنبال پیگیری های خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی پذیرفت تا ظرف ده روز، اطلاعات مربوط به بخش مالی نهمین جشنواره موسیقی جوان را در اختیار این رسانه قرار دهد.
     امروز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه است و ۱۲ روز از نشست خبری مذکور و ۲ روز از پایان زمانی که ترابی وعده داده بود می گذرد؛ پیگیری های تلفنی روز گذشته خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی نیز از علی ترابی در این زمینه البته بدون پاسخ ماند.
    با این وجود فرض را بر این می گذاریم که روز گذشته وی به قدری درگیر مسائل کاری بوده که فرصت پاسخ گویی پیدا نکرده است. از این روی پیگیری های لازم همچنان ادامه خواهد داشت.
    همچنین امیدواریم بالاخره اطلاعات بخش مالی نهمین جشنواره موسیقی جوان همانطور که دبیراجرایی این جشنواره نیز پیشتر گفته است در راستای شفاف سازی منتشر شود و پیگیری های بعدی اصحاب رسانه در این خصوص بی پاسخ نماند.
    https://musiceiranian.ir/?p=99176
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *