×
×

نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی «جز» عنوان کرد:

  • کد نوشته: 99175
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلدو رومانو نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی ˝جز˝ گفت: موسیقی من بسیار ملودی محور است؛ از این رو فکر می‌کنم بتوانم رضایت و دل مرد کشور شما را بدست بیاورم. آلدو رومانو آهنگساز و نوزانده درامز فرانسوی از جمله هنرمندانی است که در بخش بین‌الملل جشنواره‌ موسیقی فجر امسال با همراهی چارلز سایمون کاراتینی، پلاسیدو […]

    نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی «جز» عنوان کرد:
  • ۶۷۷۲۸_۶۳۵۹۰۴۴۶۰۲۰۹۸۸۷۲۲۴_mآلدو رومانو نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی ˝جز˝ گفت: موسیقی من بسیار ملودی محور است؛ از این رو فکر می‌کنم بتوانم رضایت و دل مرد کشور شما را بدست بیاورم.

    آلدو رومانو آهنگساز و نوزانده درامز فرانسوی از جمله هنرمندانی است که در بخش بین‌الملل جشنواره‌ موسیقی فجر امسال با همراهی چارلز سایمون کاراتینی، پلاسیدو روبینو و توماس برمیر به اجرای برنامه می‌پردازد.

    آلدو رومانو در گفت‌وگو با فارس درباره اجرایش در فستیوال موسیقی فجر و رپرتوار کنسرت تهران گفت: برای اولین بار است که به ایران می‌آیم و ازین موضوع خرسندم. در ایران اجرای سه نوازی پیانو، کنترباس و درامز خواهیم داشت که آثار آهنگسازی خودم را اجرا می‌کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مواجه مخاطبان ایرانی با موسیقی شما چگونه خواهد بود، گفت: موسیقی من بسیار ملودی محور است؛ از این رو فکر می‌کنم بتوانم رضایت و دل مرد کشور شما را بدست بیاورم. مطمئن نیستم که طرفداران چندانی در ایران داشته باشم و امیدوارم بتوانم هوادارانی بدست آورم! کارم را به بهترین شکل و با تمام عشقم برای خرسند کردن مخاطبین انجام خواهم داد.

    رومانو که برنده جایزه جَزپرایز است درباره این که آیا در اجرای تهران قطعاتی به صورت بداهه نیز اجرا خواهد کرد یا خیر نیز گفت: بداهه یعنی استعداد انتقال احساس شما در موسیقی‌ای که قبلا خلق شده است که آن مجموعه‌ای از تخیل و نو‌آوری است. بداهه‌ در هر نوع و ژانری از موسیقی امکان‌پذیر است و ممکن است در این اجرا نیز اتفاق بیفتد.

    این هنرمند فرانسوی در پاسخ به این که آیا موسیقی ایران و جشنواره موسیقی فجر را می‌شناسد با خیر نیز عنوان کرد: خیلی اطلاعاتی در مورد موسیقی ایرانی ندارم. امیدوارم در این سفر بیشتر به کشف این موسیقی بپردازم. هرگز در مورد جشنواره فجر چیزی نشنیده بودم با این وجود بسیار هیجان‌زده و خوشحالم که موسیقی شما را بشنوم و کشور شما را ببینم.

    سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر از تاریخ ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا روز اول اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت. آلدو رومانو، نوازنده سرشناس موسیقی جز، پنج شنبه ۱۸ فوریه برابر با ۲۹ بهمن، ساعت ۲۱، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=99175
       
    برچسب ها آلدو رومانو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *