×
×

به همت «زکریا یوسفی»

  • کد نوشته: 99103
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «پیدای ناپیدا» که با محوریت سازهای کوبه‌ای و ریتم‌های موسیقی کرمانجی ساخته و پرداخته شده است، به همت «زکریا یوسفی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +جزئیات کامل به همراه کاورهای آلبوم «پیدای ناپیدا»

    به همت «زکریا یوسفی»
  •  آلبوم «پیدای ناپیدا»

    آلبوم «پیدای ناپیدا»

    آلبوم موسیقی «پیدای ناپیدا» که بر اساس نغمات کرمانجی ساخته و پرداخته شده است، به همت «زکریا یوسفی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر با محوریت سازهای کوبه‌ای و ریتم‌های موسیقی کرمانجی و با همکاری سازهایی چون قانون، سنتور، تار، سه تار، عود، گیتار، باغلاما، نی و کمانچه تولید شده است، در واقع می‌توان گفت هر ترک از این آلبوم با حضور یکی از سازهای ملودیک و با همراهی مجموعهٔ متنوعی از سازهای کوبه‌ای با طراحی و اجرای «زکریا یوسفی» همراه شده است.

    این نوازنده و آهنگساز دربارهٔ این اثر می‌گوید: ‌ «این آلبوم حاصل یک گزینش در مسیر پردازش اَست و نه براى بازسازى. گزینش از مایملاک گرانبهاى نغمه‌هاى مردم کُرمانج و پردازش آن‌ها بر اساس ساختارى ریتم محور و با مرکزیت کوبه‌اى‌ها. این نغمه‌ها در گذر زمانى طولانى اَز اقامتگاه مردم کُرد تا آن سوى مرزهاى آناتولى را در نوردیده‌اند و دستمایه‌اى براى تولید و تولد شاخه‌هایى نورسته از ریشه‌هایى کهن شده‌اند.»

    او همچنین ادامه می‌دهد: «پیداى ناپیدا مجموعه‌ای است سازى که در آن تلاش کرده‌ام که دوئت‌ها رنگ آمیزىِ تازه‌اى از ترکیب ریتم و ملودى پیدا کنند، توانایی‌هاى چشمگیر یاران دیرینه و هنرمندم در اجراهاى خلاقانه‌شان آن‌ها را صد چندان زیبا‌تر کرده است و در تحقق این اندیشه‌ها سهم انکار ناپذیرى داشته‌اند.»

    شایان ذکر است که در این اثر نوازندگان نامداری چون شروین مهاجر (کمانچه)، پویاسرایى (سنتور)، پاشا هنجنى (نى)، ‌مسعود همایونى (گیتار)، نوید مثمر (باغلاما)، بابک غسالى (عود)، نیاز محمد (قانون)، هومن مهدویان (سه تار)، میلاد محمدى (تار) و زکریا یوسفى (طراحى – تدوین و سازهاى کوبه‌اى) به هنرنمایی پرداخته اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «پیدای ناپیدا» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +در ادامه دموی قطعات «پیدای ناپیدا» را آنلاین بشنوید و درصورت تمایل پس از خرید دیجیتال، آلبوم را قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «پیدای ناپیدا» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=99103
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *