×
×

۲۴ بهمن ماه سال جاری

  • کد نوشته: 99084
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» که دهم بهمن ماه در تهران به روی صحنه رفتند، طی تاریخ ۲۴ بهمن ماه نیز به «رشت» سفر می کنند تا در این شهر به اجرای کنسرت بپردازند.
    +در این کنسرت تک آهنگ تازه منتشر شده «اولین عشق» هم اجرا خواهد شد

    ۲۴ بهمن ماه سال جاری
  • گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» که دهم بهمن ماه در تهران به روی صحنه رفتند، طی تاریخ ۲۴ بهمن ماه نیز به «رشت» سفر می کنند تا در این شهر به اجرای کنسرت بپردازند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در حالی در رشت برگزار خواهد شد که این گروه بعد از مدت‌ها تک‌آهنگ خود را با نام «اولین عشق» چندی پیش در دسترس مخاطبین قرار داده است و در این کنسرت نیز گلچینی از قطعات محبوب منتشر شده را به همراه «اولین عشق» اجرا خواهند کرد.

    بهروز علیاری (کیبورد و پیانو)، احمد حضرتی (بوزوکی وگیتار الکتریک)، سعید حسن زاده (گیتار باس)، محمد زمانی (کیبورد)، حمید نصراللهی (پرکاشن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی زاده (گیتار کلاسیک و الکتریک)، هادی جداری (ساکسیفون)، پیمان لطیفی (درامز)، حسین کیانی (ترومپت) و حسین شریفی (ترومبون)در کنار «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» اعضای گروه «سون» را تشکیل می دهند.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=99084
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *