×
×

عکاس: سید سهیل سیدین

  • کد نوشته: 99057
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • اجرای دوئت پیانو «شهرداد روحانی»، پنجشنبه شب (پانزدهم بهمن ماه) در شهر گرگان و با استقبال مخاطبین جدی موسیقی به روی صحنه رفت که «یلدا صمدی» نیز وی را در این دوئت پیانو همراهی می‌کرد. در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: سید سهیل سیدین
  • اجرای دوئت پیانو «شهرداد روحانی»

    اجرای دوئت پیانو «شهرداد روحانی»

    اجرای دوئت پیانو «شهرداد روحانی»، پنجشنبه شب (پانزدهم بهمن ماه) در شهر گرگان و با استقبال مخاطبین جدی موسیقی به روی صحنه رفت که «یلدا صمدی» نیز وی را در این دوئت پیانو همراهی می‌کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت دارای دو بخش بود که در بخش اول قطعات «سرزمین مادری» (مربوط به دوران دفاع مقدس)، «پروانه» (مربوط به محیط زیست)، «آرزوی دور دست»، «میدان آزادی»، «رویای کودکی»، «صبح تازه»، «قصه باران» و «لحظات شیرین» نواخته شد.

    در بخش دوم روحانی پس از استراحت ۲۰ دقیقه ای دوباره به روی سن آمد و قسمت دوم برنامه خود را با قطعه «عذرا» اجرا کرد، در ادامه این اجرا قطعات «زیبای عشق»، «راپسودی»، «صدایی در شب»، «رقص بهار»، «ابدیت»، «برفراز آسمان ها» و «اصفهان» نیز نواخته شد. تمامی این قطعات آثار و تنظیمات شخصی روحانی است که به تازگی در ایران به اجرا در می آید. تمامی این قطعات دارای تم ایرانی بود که براساس قوائد موسیقی جهانی ساخته شده است.

    در ادامه می توانید عکسهای اختصاصی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: سید سهیل سیدین) را از دوئت پیانو «شهرداد روحانی» مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید.)

    https://musiceiranian.ir/?p=99057
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *