×
×

با اجرای کنسرت «هوای گریه»

  • کد نوشته: 99037
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • «همایون شجریان» بار دیگر در حال برگزاری تور کنسرت «هوای گریه» است و در تازه ترین اجرایش به «اردبیل» و «اراک» سفر می کند و در این شهرها به روی صحنه خواهد رفت.
    +از «همایون شجریان» آلبومی با آهنگسازی «فردین خلعتبری» در دست انتشار است

    با اجرای کنسرت «هوای گریه»
  • کنسرت همایون شجریان در قوچان

    کنسرت همایون شجریان در قوچان

    تازه ترین کنسرت «همایون شجریان» طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه (ساعت ۲۱:۰۰) در سالن امام خمینی شهر «اراک» و طی تاریخ یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه (ساعت ۲۱:۳۰) در مجمتع فرهنگی هنری فدک شهر «اردبیل» به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همایون شجریان بار دیگر در حال برگزاری تور کنسرت «هوای گریه» است، اثری با آهنگسازی «محمد جواد ضرابیان» که اگرچه حالا می‌توان آن را جزو آثار قدیمی این خواننده موسیقی ایرانی دانست، اما همچنان یکی از آثار شجریان است که با استقبال بسیاری روبه‌رو شد.

    بخش اول این آلبوم در دستگاه همایون و بیات اصفهان است و تصانیفی چون «هوای گریه»، آواز «نسیم سحر» با همنوازی تار شهرام می‌رجلالی، تصنیف «خانه سودا» و در بخش دوم این آلبوم پنج تصنیف در دستگاه شور ارائه شده که از جملهٔ آن می‌توان به «عشق از کجا»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «سکوت» و همچنین «نسیم وصل» اشاره کرد.

    همایون شجریان در ابتدای این تور کنسرت‌ طی تاریخ دوم و سوم بهمن ماه در شهر بجنورد به روی صحنه رفت و سپس به دیگر شهرهای ایران و از جمله تهران سفر کرده و به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

    شایان ذکر است که از «همایون شجریان» آلبومی با آهنگسازی «فردین خلعتبری» در دست انتشار است و همچنین قرار است سی‌دی تصویری «آیینه‌ها» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» در بازار موسیقی کشور متشر شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=99037
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *