×
×

شامل سیزده قطعه میکس شده بدون کلام در ۷۳ دقیقه

  • کد نوشته: 99015
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo آلبوم «سر و صدا» شامل سیزده قطعه میکس شده بدون کلام در ۷۳ دقیقه و در سبک های Deephouse، Technohouse و Techno منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.
    +جزئیات کامل به همراه کاورهای آلبوم «سر و صدا»

    شامل سیزده قطعه میکس شده بدون کلام در ۷۳ دقیقه
  • آلبوم «سر و صدا»

    آلبوم «سر و صدا»

    آلبوم «سر و صدا» شامل سیزده قطعه میکس شده بدون کلام در ۷۳ دقیقه و در سبک های Deephouse، Technohouse و Techno منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم از تکنیکی ترین و مدرن ترین شاخه های موسیقی الکترونیک است و ترکیبی از صداهایی می باشد که در طبیعت یافت می شوند و صداهای ساختگی که توسط Synthesizer و سازهای مختلف یا هارمونی خاص درست شده است، که هدف آن ارتقا موسیقی الکترونیک و هم سطح کردن آن با موسیقی جهانی و توجه دادن اذهان عمومی به زیر ساخت های موسیقی الکترونیک است.

    نکته ای که مخاطب در هنگام گوش دادن به این آلبوم باید در نظر داشته باشد، ارتباط میان قطعات است، ابتدای هر قطعه با انتهای اثر قبل ارتباط مستقیم داشته و در صورتی که تمام قطعات بدون وقفه پشت سر هم اجرا شوند، شنونده با یک قطعه طولانی روبرو خواهد بود نه با چندین قطعه مجزا و جدا از هم که به صورت تکی بایستی اجرا شوند!

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «سر و صدا» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +در ادامه دموی قطعات را آنلاین بشنوید و درصورت تمایل پس از خرید دیجیتال، آلبوم را قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «سر و صدا» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=99015
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *