×
×

۲۴ بهمن‌ماه سال جاری

  • کد نوشته: 98865
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • «امیر مردانه» خواننده آلبوم‌های موسیقی «ترنمی برای صبح» و «باغ برهنه» در نهمین شب آواز ایرانی، به اجرای آواز می‌پردازد. +این اجرا شامل ساز و آواز در دستگاه نوا بر غزلی از مولانا و تصنیف «رود» با شعر دکتر قربان ولیئی و آهنگ مسعود نجفی است

    ۲۴ بهمن‌ماه سال جاری
  • ۱۱۱۹۰۰۰۰۰«امیر مردانه» خواننده آلبوم‌های موسیقی «ترنمی برای صبح» و «باغ برهنه» در نهمین شب آواز ایرانی، به اجرای آواز می‌پردازد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این نشست ماهانه که روز شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در سالن «سوره» حوزه هنری برگزار می‌شود، مسعود نجفی (نوازنده سنتور) و سیاوش عبدی ( نوازنده تنبک) امیر مردانه را همراهی می‌کنند.

    این اجرا شامل ساز و آواز در دستگاه نوا بر غزلی از مولانا و تصنیف «رود» با شعر دکتر قربان ولیئی و آهنگ مسعود نجفی است.

    امیر مردانه آواز را نزد استادان نصرالله ناصح‌پور، فؤاد عطایی و عبدالرضا صدیق فراگرفته است. از سویی، سیاوش عبدی، نوازنده آلبوم‌های موسیقی «ناز جوانی» و «کجاست خانۀ باد»، در زمینۀ نوازندگی از محضر اساتیدی همچون ناصر فرهنگ‌فر، داریوش زرگری، بیژن کامکار، علی‌اکبر شکارچی، فرهاد فخرالدینی، اسدالله شاه‌ابراهیمی و خلیفه‌میرزا آغه‌غوثی فیض برده است. وی همچنین با خوانندگانی همچون بیژن کامکار، حسین علیشاپور، امیر اثنی‌عشری و هادی حسن‌بیگی همکاری داشته است. از این نوازنده تنبک کتاب‌ «نانوشته‌های دف» نیز منتشر شده است.

    مسعود نجفی، آهنگساز آلبوم موسیقی«ناز جوانی»، نوازندگی سنتور را نزد استادان کمال‌الدین اطهری‌نژاد و سیامک آقایی و آهنگسازی را نزد دکتر کامبیز روشن‌روان، دکتر احمد پژمان و پروفسور مارتون اسراییلیان آموخته است. وی همچنین مؤلف کتاب «ترنم» حاوی قطعاتی با بافت دو صدایی برای سنتور است.

    گفتنی است نهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در سالن «سوره» حوزه هنری (خیابان سمیه نرسیده به حافظ) برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=98865
       
    برچسب ها امیر مردانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *