×
×

دو ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر با اجرای «هومن گامنو» و «زهرا عاملی» پخش می‌شود

  • کد نوشته: 98854
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • دوازدهم بهمن و در تالار وحدت تهران آیین افتتاحیه سی  چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. جشنواره‌ای که در طول مدت برگزاری‌اش، تهران را سینمایی می‌کند و همه مردم از طیف‌های گوناگون را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. اهالی موسیقی یکی از همین طیف‌ها هستند که با وجود مشغله فراوان، از سینما غافل نمی‌شوند و […]

    دو ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر با اجرای «هومن گامنو» و «زهرا عاملی» پخش می‌شود
  • ۵۶۳۲دوازدهم بهمن و در تالار وحدت تهران آیین افتتاحیه سی  چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. جشنواره‌ای که در طول مدت برگزاری‌اش، تهران را سینمایی می‌کند و همه مردم از طیف‌های گوناگون را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. اهالی موسیقی یکی از همین طیف‌ها هستند که با وجود مشغله فراوان، از سینما غافل نمی‌شوند و با جدیت پیگیری می‌کنند. اما امسال یک خواننده و یک ترانه‌سرا به شکل متفاوتی درگیر جشنواره فیلم فجر و سینما شده‌اند. «هومن گامنو» و «زهرا عاملی» در طول ایام برگزاری جشنواره مجری دو ویژه برنامه هستند که از پردیس ملت و برج میلاد مهمان منازل مخاطبان می‌شوند.

    «فرش قرمز» عنوان برنامه‌ای با اجرای هومن گامنو و «ساسان سل» است. این برنامه هر روز از سایت «آپارات» پخش می‌شود. گامنو و ساسان سل که کارگردان فرش قرمز هم هست هر روز در پردیس ملت با اهالی سینما و مخاطبان گفتگوهایی خواهند داشت. این پردیس برای اولین بار به عنوان کاخ مردمی جشنواره معین شده و قرار است که گفتگوهای این زوج هنری متفاوت و البته با توجه به خصوصیات اخلاقی گامنو، توام با چاشنی طنز باشد. این خواننده جوان درحالی برای اولین بار حضور برابر دوربین به عنوان مجری را تجربه می‌کند که پیش از این صدای او از برنامه تلویزیونی «خندوانه» پخش می‌شد. او برای سری قبلی خندوانه با اجرای «رامبد جوان» چند قطعه را ساخته و اجرا کرده بود. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گامنو به دنبال اخذ مجوز رسمی فعالیت و انتشار آلبوم مجازش هم هست اما تا کنون خبر قطعی در این زمینه عنوان نشده است.

    یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سایت برای جشنواره سی و چهارم هم «کافه آپارات» است. برنامه‌ای که هر روز از برج میلاد تهران و با اجرای «زهرا عاملی» پخش می‌شود. در کافه آپارات، سینماگران مهمان این بانوی ترانه‌سرا و در گفتگوهایی کوتاه از حال و هوای جشنواره و آثاری که دارند سخن می‌گویند. نکته حائز اهمیت برنامه فوق بازگشت دوباره زهرا عاملی به عرصه اجرا است. او تا سال ۹۰ به عنوان مجری برنامه‌هایی نظیر «نردبان» و «با ما اینجا» در قاب تلویزیون حضور داشت اما بنا به دلایلی از ادامه فعالیت در این سمت منع شد. او اکنون پس از «رضا رشیدپور» دومین نفر از خانواده مجریان محسوب می‌شود که ترجیح داده به جای رسانه ملی از طریق پرطرفدارترین رسانه این‌روزهای ایران و جهان یعنی اینترنت با مخاطبانش صحبت کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=98854
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *